Gå til innhold

el`satanical: BMW E30 : Light Makeup

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg venter i spenning selv :P Regner med jeg får de iløpet av uken som kommer..... Slitsomt å kjøre på vinterdekk :=)

Blir bra dette!bilen ble kjempe pen etter rubbing og polering. ;)Og de felga kommer til og bli bra!4k var ikke så gærli pris for dem synes jeg.dekka var jo bra også.ha den Clean og pen!Kjøp et par nye nyrer fra bmw med orginal crom kant.er ikke så dyrt 200kr ell noe sånt til e30.Ps ikke sett på den bakfangern.er jo bare fæl!:hondakick

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååi, her skjer det ting, skjønner jeg! ;)

De felgene kommer til å kle bilen styggbra! Denne blir helt klart Midt-Troms peneste E30!

:worshipbm

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felger002800.jpg

felger001800.jpg

felger600.jpg

Det subber som f bak over humper og om det krenger for mye.. Så jeg har en del å gjøre for å få det brukervenlig :P Må nok også valse for å få de inn under hjulbuene...

Noen som har tips til hvordan jeg skal få det bra inntill videre? Jeg har kommet over følgene løsninger: Banke ut en falsen som stikker ut inni skjermen med en gummihammer, klipe den sammen med skrutvinne, og kutte bort hele driten (men da mister jeg vel også en del av stivheten i skjermen?)

edit: og ja, jeg skjemmes over å legge ut uskarpe bildet tatt med ordentlig digitalkamera, men jeg orket ikke ta et nytt akkurat nå :P

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbil! Gjør de riktige tingene ser jeg. Har faktisk ikke sett tråden din før nå jeg.

Lakken ser perfekt ut på bildene.

Btw. Kjøpte Gli seter selv om jeg sa jeg ikke skulle... Farge er det på interiøret ditt? Begge bilene altså..

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisn ;) Ja ser det rører seg i din tråd nå (har bare ikke kommet meg til å legge inn noe).

Lakken er desverre ikke så bra som det ser ut som, eller dvs jevnt over er den bra, men på en så gammel bil som er gått såpass mye så er det en del steinsprang og diverse andre ting..

Ja bra du kjøpte Gli seter, de er knallgode! Savner de virkelig...

I camryen har/hadde jeg grått interiør, i denne er det sort (inkl dørsidene :) )

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd mye her på kort tid, utrolig pen den bilen din, sa det fra dag 1, og den blir bare penere og penere :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider