volvokvaløya Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 M46P skal holde en stund...men alt har grenser selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 M47 holder sikkert også, jeg er ikke noen racerkjører! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 min B21ET.. KG2T Kamaksel..2.5 Simons exsos å skjært hull i luft filteret å shimset opp returen til bensin med en skive ..lada 0.9..funker greit det.. men nå begynner den å bli litt lei.. men er 5år siden jeg handla den..så kompresjonen er ikke javn nå..så slitne ringer er nok grunnen.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jeg tenkte på å renovere motoren før jeg hiver den inn, slik at den er i toppstand! :D Blir ikke Simmons på vei, men JT... Turboen skal være fra 940, så den duger vel kanskje. Så blir det nok dump også... Skal leve den turboen! (til dere som syns dump er teit, finn de andre trådene om hva som er "best") Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg