ssagat Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 få tak i katte kreket å smør litt grov sennep i ræva på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 katt-vekk skal jeg prøve ut! :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 få tak i katte kreket å smør litt grov sennep i ræva på den! Og jeg håper de som ser deg ringer snuten. Det finnes nok med hjelpemidler pr dags dato til å unngå å behandle dyr på en måte som er både motbydelig og skadelig for dyret. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jeg har katt men har aldri hatt problemer med dette, men nå er jeg mer opptatt av å kjøre bilen enn å gnukke på den til metallet er bart da. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 En liten spurv hvisket til meg at paracet er tingen. Legg en klatt leverpostei på panseret, putt en paracet nedi og katten kommer aldri tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Presenning :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 kjipt hvis dørene har stått åpen (støvsuga eller no) så kommer katta og pisser på setene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 funker det bra med krydder? så at noen har skrevet det... bare å ta et glass og helle på eller? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 katt-vekk skal jeg prøve ut! :D Det funker! Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kompressor horn metoden virket veldig underholdene. Men i første omgang skal jeg gratinere garasjen med hvitløk :D:D Noen andre med kreative metoder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen prøver tydligvis å gjøre noe med problemet.. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Men å skyte en rakett etter den (som du ikke har peiling hvilken retning går i), det er lissom helt greit..? :) Du skal være rimelig flink hvis du skal treffe katten med en rakett. Katter er satans raske dyr, med helt syke reflekser. Raketten heg brukte var en sånn som man plukker ut av rakettbatteri og teiper på lunte senere.(litt hjemmelaga) Også er det det da, at jeg elsker smell og røyk. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hvor lenge satt du og ventet da?:D Du så sikkert så smart ut sittende der med hornet å vente ;) Jeg satt uti garasjen og holdt på med en forgasser til en motorsykkel, når katten kom spasserende inn i garasjen, og på gulvet forran meg lå hornet og et nyladet bilbatteri, så da var det bare å koble på ledningene og skremme vannet av katten. Er forøvrig glad i katter:pray Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr_abbaz Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Legg noen appelsinskall på panseret! Katter hater appelsin :P det har jeg gjort selv, og katta ble borte:) Siter "Oh, no, here comes the nazi-kommunist's!" -Rainer Wolfcastle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 få tak i katte kreket å smør litt grov sennep i ræva på den! Da ville jeg heller trøkt hele sennepsflaska i ræva på deg! Hvis noen gjør slikt med ett stakars dyr som ikke vet bedre, burde de vært lynsjet, steinet ..... osv... Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg