Gå til innhold

Hater katter!

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

Kjipt med katter. Enda verre er det med en milliard småunger rundt i nabolaget. Har fått alt fra veltende sykler, tegninger i støvet på lakken til fotballer på bilen min.

Hadde jeg visst hvor mange snørrvalper som hadde bodd i den gata jeg bor i skulle jeg aldri ha funnet på å leie der igjen.

Takk, jeg henger meg på den der! Har fått knust ei lykt og to bulker i bilen min pga de %#¤(& ungene som skal løpe over gårdsplassen min, over verandaen og bort til lekeplassen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt OT:

Kunne aldrig fallt meg inn å være slem mot et dyr.

Men går ikke av veien for å kline til et menneske noen ganger bare for at noen sier noe/baktaler deg i fylla eller noe sånnt.

Sikkert flere som har det sånn som meg.(?)

Har vi mennesker virkelig så lite respekt for hverandre?

Men la dyrene være i fred..!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 4 katter her i huset, så kjenner til dette problemet med kattespor på nyvaskede biler..

men det ble fort invistert i garasjeports-åpner.

så det er barre og trykke på knappen, så står bilen der, like ren og pen når en kommer og skal ha den!

men ergelsen er stor de gangene dette er glemt!!!

men jeg er personlig veldig glad i katter, og bærer ikke nag til de.

hadde jeg måtte gå ute i alt mulig vær, hadde jeg også gått og lagt meg oppå et varmt og godt panser om den muligheten var der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 4 katter her i huset, så kjenner til dette problemet med kattespor på nyvaskede biler..

men det ble fort invistert i garasjeports-åpner.

så det er barre og trykke på knappen, så står bilen der, like ren og pen når en kommer og skal ha den!

men ergelsen er stor de gangene dette er glemt!!!

Eller den dagen du låser katta inne i garasjen! det har skjedd meg! ble noen riper på bilen da fra en stakkars desperat katt som har løpt frem og tilbake over bilen hele natta for å finne en vei ut!

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller den dagen du låser katta inne i garasjen! det har skjedd meg! ble noen riper på bilen da fra en stakkars desperat katt som har løpt frem og tilbake over bilen hele natta for å finne en vei ut!

Eller lukka katta inni bilen, finner bilen på morgenen med oppskrapa interiør både foran og bak (ikke selvopplevd, kunde på jobb).

ALT måtte byttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme probleme som noen andre her. Det er faktisk alle snørrungen som tegner på bilen min og ikke kattene. Greit nok i vinter hadde jeg jo ikke audien, men forden så lillesøte pus hadde et aldri så lite proskjekt, for å komme seg opp på panseret på den. Men katter på panser har aldri vært et stort problem her. Der i mot når jeg var liten var jeg og alle andre snørrungene som lekte på p-plassen en problem, men de som kjefta har nå fått unger selv, da er det plutselig bilen som er problemet og ikke ungene lengre... :hvaskjera

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dette problemet før vi og, i tillegg til at de dret inne i garasjen.

Så vi kjøpte en liten rottweiler valp som tuslet løs rundt i hagen, blid og fornøyd for å leke med kattene som var omtrent like store som ho.

Kattene er liv redde for bikkjer,samme om de er store eller små, de blir helt stive og freser som fy hvis de møter på en.

Husker ene gangen, var vel 2 uker etter at vi hadde fått ho, at 2 hann katter sloss i garasjen, så jeg slapp ut den lille puddelen(var ikke noe farligere enn en puddel på den tiden ihvertfall, 12 uker gammel.) så ho kunne leke litt med dem.

Jeg ser bikkja tusle inn i garasjen, først så blir det helt stille, også hører jeg at det smeller som ett helvette i veggen på garasjen og ser begge kattene fly som ett helvette ut av garasjen, og nedover gress plenen for å hoppe over en bekk som ligger rett nedenfor hagen, den ene katta klarer det lett, men den andre hopper rett i bekken.. haha..ikke for å være stygg, men de fleste vet vel åssen katter blir når de er i vannet.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi snille mot dyra i denne tråden :D

Snakk med eieren av dyret/krapylet og gi beskjed at hvis noen skader oppstår pga dette så ligger ansvaret på eieren, som blir presentert for regningen!

Hvis eieren da sier at katter har sine egne veier, vilje etc etc så er neste skritt veterinær.........

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samma problemet her og..den forbannede nabokatten like å spasere over bilen min..river nesten av meg håret når jeg ser sporene! ser jeg det tar jeg good fart og sparker katta vekk...kanskje jeg slipper å se a på en stund!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider