ssagat Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Da ville jeg heller trøkt hele sennepsflaska i ræva på deg! Hvis noen gjør slikt med ett stakars dyr som ikke vet bedre, burde de vært lynsjet, steinet ..... osv... Vel med den store smile munnen bak setningen, så mente jeg det som en spøk. men det er det visst ikke alle som forstår!!!!!. Trøkk flaska i ræva på deg selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja syt og klag. Bikjene MINE dreiv å lekte i hagen da tispa mi på 45kg løp over panseret opp frontruta over taket ned på bagasjen og ned på andre enden med gutten min på 55kg rett etter som prøvde å bite seg fast i halen på søstra si:scared Da skal jeg låve dere det gikk en kule varmt på tomta:eek: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ja syt og klag. Bikjene MINE dreiv å lekte i hagen da tispa mi på 45kg løp over panseret opp frontruta over taket ned på bagasjen og ned på andre enden med gutten min på 55kg rett etter som prøvde å bite seg fast i halen på søstra si:scared Da skal jeg låve dere det gikk en kule varmt på tomta:eek: haha haha :)beklager måte le godt av den! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Da skal jeg låve dere det gikk en kule varmt på tomta:eek: Over hele bilen? Hva slags hunder er dette da? En blanding mellom Dobberman og kenguru? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Over hele bilen? Hva slags hunder er dette da?En blanding mellom Dobberman og kenguru? :wonder Det er 2 Rottweilere. Hadde fine potespor over bilen da ja. Var en senket Ascona så de trenkte ikke være kengeru for å komme opp nei. Er ikke store høyden fra asfalten og opp på panseret der. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Over hele bilen? Hva slags hunder er dette da?En blanding mellom Dobberman og kenguru? :wonder Det er 2 Rottweilere. Hadde fine potespor over bilen da ja. Var en senket Ascona så de trenkte ikke være kengeru for å komme opp nei. Er ikke store høyden fra asfalten og opp på panseret der. ble det ikke noen helvettes riper på bilen da a? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ja syt og klag. Bikjene MINE dreiv å lekte i hagen da tispa mi på 45kg løp over panseret opp frontruta over taket ned på bagasjen og ned på andre enden med gutten min på 55kg rett etter som prøvde å bite seg fast i halen på søstra si:scared Da skal jeg låve dere det gikk en kule varmt på tomta:eek: måtte desverre le jeg og da jeg fikk et bilde i hodet hovordan det foregikk :D Har testet ut appelsin på pus. Det var vist noe den ikke likte ja, lagde rare grimaser og rygget bakover da jeg presenterte den for henne. Så da er det vel bare å fore garasjen med litt frukt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 ble det ikke noen helvettes riper på bilen da a? Nja. Ikke no serlig. Ble jo selvfølgelig noen små riper men mindere en man skulle tro. Hunder bruker jo ikke klørne så aktivt som katter gjør. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hahaha.. Jeg har selv tenkt å legge ut en tråd om dette i laang tid.. Ville formulert den ca 100% likt som trådstarter.. "Katt gis bort" etc:P Her har vi 4 katter... 2 er mine og 2 er husvert sine.. Inkl 2 kåte nabokatter blir dette litt av en kattefarm. Mr2'en har jo motorlokk bak med riller der varmen stiger.. Det er jo himmel for pusekatter har jeg forstått, men IRRITERENDE når bilen er ren etc.. Er atpåtil dum nok til å børste vekk sanden med henda HVER gang dette skjer. Katt vekk, hva er det? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Gjør som jeg gjorde. Vaska bilen og satt den i garasjen. Tok med meg hagaslangen inn i gasrajen og satt meg stille i det ene hjørnet og ventet. Akkurat etter skjema kom den katta ruslendes inn og opp på bilen!! Da var det på med hagaslangen og sprute ned den faenskapen til den var iallefall langt utafor tomten vår :D Hehe, katta har da iallefall ikke gått på bilen mere :D:D Hvis den prøver seg igjen, da er det høyttrykks spyleren neste :P:P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Sliter utrolig med dette selv.. Fungerer appelsin virkelig så bra? Og det er ikke noe ugunstig for lakken at det ligger der over natta? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Sliter utrolig med dette selv.. Fungerer appelsin virkelig så bra? Og det er ikke noe ugunstig for lakken at det ligger der over natta? Man trenger ikke legge det direkte på bilen da. Fikk en liten ide: hva med og ta en slik luftfrisker som man plugger i kontakten. De fleste har en slik refillbeholder man setter på når det er tomt. Ta en tom slik og fyll på appelsinsaft eller noe annet som funker. Vips har man en "katt borte" når man setter den i kontakten i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Og appelsinsaft over hele gulvet? :D Blir vel bedre med fersk juice, da det muligens lukter skarpere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg