Gå til innhold

Carjacking - i Oslo?!?

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, en kan bare PRØVE å vise pistusen sin til meg. da får han seg en kjapp overaskelse...!

En glock i trynet og muligens en bakfanger med ryggelys over seg!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo ikke om du har vitner, hvis du er dau.

Uansett tror jeg de fleste av disse "nye landsmennene" går rundt med plomberte replica'er, og ikke skikkelige piece'er.

Ikke en sjans jeg gidder å ta uansett..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært oppi den situasjonen, men om jeg skulle ha rana bilen til folk og de hadde tråkka på gassen så hadde jeg neppe skutt dem.......... Jeg ville jo bare ha tapt på det for bilen hadde krasja og jeg hadde blitt bura inn. Tenk da...... du skal rane en bil, mannen gir flatt jærn og slipper klutsjen og låser døra. Og da skal du altså klare og skyte mannen, knuse ruta og få opp døra, få av mannen belte og dra han ut av bilen. Da sitter jeg igjen med drap, blo på de fine klæra mine, en bil som må på service og en hel haug med vittner........ Tror det heller hadde vært bedre og prøve en annen bil da gitt!

Og en Rogalands-Ali må jo gå rund med en replica eller softgun fra svinesund, så personlig hadde jeg nok gitt han en sjanse, han kunne ha gitt meg lommeboka si og mobilen ellers så hadde jeg skam banka han:D

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett for oss å tenke litt rasjonelt når det gjelder en bilkapring, men de som driver med det er jo ikke så jævla lure at det gjør noe. Er han dum nok til å klø deg i panna med en pistol, er han sikkert dum nok til å skyte etter deg og.

Skjer det med meg, lar jeg han ta bilen.....den stopper etter 30 sek, MED rattlåsen på uansett:D

Trykker på fjernkontrollen, og bilen blir låst....

Da tenker jeg det blir panikk inni der:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider