Leo323 Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 har ikke fått svar på om det er turbostempler og råder, men hvis jeg booster 0,7 bar, på en egentlig stock b21at med stor intercooler, hva kan jeg forvente av effekt? noen som vet ca hvor landet ligger? 200 er vel helt urealistisk? og hvor stort dreiemoment tror dere den leverer? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 har ikke fått svar på om det er turbostempler og råder, men hvis jeg booster 0,7 bar, på en egentlig stock b21at med stor intercooler, hva kan jeg forvente av effekt? noen som vet ca hvor landet ligger? 200 er vel helt urealistisk? og hvor stort dreiemoment tror dere den leverer? Som jeg sa i det første innlegget så er det en B21a som har blitt konvertert med et r-sport turbokit. Altså original B21a innmat i blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg