Revell Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Gromme biler! Og den i Supernatural er en 67 4 dørs hardtop ;) Åpner denne igjen med bilde av supernatural bilen sånn da vet alle hvem bil det er;P Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Sånn raskt spørsmål, passer fronten fra en 67 modell (med ALL krommen :D) på en 65 modell? Har en 65 Bel Air i deler på handa, skal å se på den til uka... Den er ikke helt god da, men potensiale :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjape Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Bra at flere får øya opp for fullsizere... Vet ikke hvor mye du må gi for en sånn en i dag, spørs om du er på jakt etter 4dr eller 2dr hard-topp\cupe... alt i fra 25-30" for en i sjabby stand og oppover... hehe Løp å kjøp! :cool: jeg skal sjekke opp i 3 biler en 73 charger (skal være 440ci) en 69 chevelle 4 dørs. og en 68 impala 4 dørs. chargeren har jeg ikke sjekket enda, chevellefyren tror jeg må ha en hjerneskade han skal ha 50.000 for den mest shabby chevellen jeg har sett i norge. og impalaen har en knekt ramme. en uke... to mann... hardcore sveising :P går fort da ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
63 belair Skrevet August 7, 2013 Rapporter Share Skrevet August 7, 2013 Her er ett bilde av bilen min en 63 belair 4d sedan, den her 283 og pg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg