Kong-Erik J Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tok CE-DE for 4 år siden. Da ga jeg 36000 for alt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 fant det ut,... leste litt om det, støtter ikke Aetat sånt? Jo...vist du har gått arbeids ledig i noen månder og at du kan garantere at du får deg jobb ved og ta lappen. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nv70r Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg tok førerkort på kl CEDE nå i Februar/Mars, kurset kostet 54.000 kr, Glattkjøring ca 8600 kr og avgifter til biltilsynet, ca 3500 kr. Siter Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg gikk langtids ledig, og fikk CE + ADR dekt av aetat. det kom på ca 50000,- når jeg stod inne på arbeidskontoret så sa jeg at hvis jeg får vogntoglappen, så får jeg garantert jobb med en gang. hun jeg prata med ba om å få det skriftlig at jeg ville få jobb, så jeg ba henne søke på "sjåfør" på stillings databasen, og jaggu så poppa det opp over 100 ledige stillinger for sjåfører av forskjellige slag. etter det så bar det rett på kjøreskolen. :D Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg gikk langtids ledig, og fikk CE + ADR dekt av aetat. det kom på ca 50000,- når jeg stod inne på arbeidskontoret så sa jeg at hvis jeg får vogntoglappen, så får jeg garantert jobb med en gang. hun jeg prata med ba om å få det skriftlig at jeg ville få jobb, så jeg ba henne søke på "sjåfør" på stillings databasen, og jaggu så poppa det opp over 100 ledige stillinger for sjåfører av forskjellige slag. etter det så bar det rett på kjøreskolen. :D den tror jeg sannlig jeg skal prøve meg på selv! men da må jeg melde meg arbeidsledig da!;) hehe Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg