Gå til innhold

Vurderer å skaffe en Peugeot 306 stv.

Ranger emnet

petrez

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips om hva som bør sjekkes? Bilen jeg tenkte på er denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7302560&sid=8aPxHIq6i958775&pos=342&tot=486&page=18%22

Bryr meg ikke stort om den ripa i frontfangeren, har noen riper på bilen jeg har nå også... Så lenge det ikke er fare for rust da. Men om det er plastfanger som det hevdes i annonsen, er det vel ikke noe problem?

Tenkte å forhøre meg ang. innbytte, siden jeg har en '98 Almera S jeg må bli kvitt... Prisen på den bilen ligger på ca 80.000. Er jeg dum som bytter i denne bilen? Har lite med ekstra penger å legge i bil, men samtidig trenger jeg en stasjonsvogn med større plass, så fort som mulig...

Hvis noen har noe spesielt å si ang. den bilen, generelle feil osv, kom med de :) . Tenkte å dra å se på den i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en veldig kurant bil, bror min jobber som Peugeotmekaniker og han aldri klage noe spesiellt over disse.

Men du må jo ta en tur å kikke og prøve den så finner du fort ut om den er noe for deg :)

Jeg har eid Peugeot de siste 5 år og jeg er veldig fornøyd, jeg har kun hatt 406 men det er nå iallefall samme merke.

Du kan også stikke innom på http://www.peugeotklubb.no og spørre, er endel med 306 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, takk for tips! Skal sjekke innom forumet der også. Som sagt så tar jeg sannsynlig turen nedover i morgen for å ta en titt på den. Eneste som bekymrer meg litt er kanskje km.standen, den jeg har nå har gått 110 000, og er 2 år eldre... Men det bør vel ikke ha så mye å si hvis den har komplett servicehefte og virker i god stand? Har ikke allverden med peiling på bil jeg, så det er mulig jeg tar med fattern nedover også... :p Alltid greit med noen som kan litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider