Gå til innhold

Stylingsett selges / org. frontfanger ønskes kjøpt

Ranger emnet

zacon

Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte Corradoen min hadde forrige eier montert en uorginal frontfanger på bilen, som forøvrig var elendig lakkert. Jeg fikk også med to umonterte sideskjørt og en bakleppe.

Jeg er av typen som ikke liker styling, og siden jeg uansett måtte omlakkert frontfangeren, vil jeg like godt bytte til en original fanger.

Jeg vil derfor gjerne bytte stylingsettet mot en original fanger. I mellom vil jeg i tillegg ha 2000,- kroner. Frontfangeren er brukt et par måneder, og er altså lakkert dårlig, men har ellers ingen skader etc. Sideskjørtene og bakleppa er ikke brukt eller lakkert, og er som nye.

Jeg skal ta bilder hvis noen viser interesse. Jeg har dessverre ingen annen informasjon om stylingsettet.

Ellers bor jeg i Horten i Vestfold, og jeg vil i utgangspunktet at settet hentes her, men det kan evt. avtales senere. Horten ligger ca. en time fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte Corradoen min hadde forrige eier montert en uorginal frontfanger på bilen, som forøvrig var elendig lakkert. Jeg fikk også med to umonterte sideskjørt og en bakleppe.

Jeg er av typen som ikke liker styling, og siden jeg uansett måtte omlakkert frontfangeren, vil jeg like godt bytte til en original fanger.

Jeg vil derfor gjerne bytte stylingsettet mot en original fanger. I mellom vil jeg i tillegg ha 2000,- kroner. Frontfangeren er brukt et par måneder, og er altså lakkert dårlig, men har ellers ingen skader etc. Sideskjørtene og bakleppa er ikke brukt eller lakkert, og er som nye.

Jeg skal ta bilder hvis noen viser interesse. Jeg har dessverre ingen annen informasjon om stylingsettet.

Ellers bor jeg i Horten i Vestfold, og jeg vil i utgangspunktet at settet hentes her, men det kan evt. avtales senere. Horten ligger ca. en time fra Oslo.

Jeg har en orginal fanger som du kan få av meg gratis mot at du henter den, det er noen små skjønhets feil med den, kan sende bilder på PM.

EDIT: Har førøvrig en bakfanger som må fikses litt også, men den er gratis.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.avviker.net/styling/fanger.jpg

http://www.avviker.net/styling/ss.jpg

http://www.avviker.net/styling/leppe.jpg

På bakleppa står det et merke med "Rieger Originalteil" men jeg har dessverre ingen annen informasjon, beklager! Lakken på fangeren er så løs at jeg sikkert kunne spylt den hvit med en høytrykkspyler.

Jeg kjører med fangeren jeg fikk av RadoJeppe nå, men jeg manger frontleppa og grillen, så tilbudet står der ennå, men det avhenger av at du har en originalfanger som utover lakken er i god stand. Hvis du ikke har noen frontfanger, kan du evt. få settet til 2500,-

Settet kan altså hentes i Horten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider