Gå til innhold

En bil for langkjøring i høyere hastighet.. kanskje BMW eller Audi?

Ranger emnet

allyse

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jan

Kjøp deg en audi 100 . Drit i BMW .

Kjøp deg en BMW 5-serie. Drit i Audi. :o

Hva med litt mindre merke-fanatisme og litt mer konstruktive forslag? Jeg forslår at spørsmålstilleren prøver begge (og flere til), og gjør seg opp sin egen mening. Vil tro at både 100 og fümf-reihe klarer oppgaven med glans...

(BMW'en er jo selvfølgelig litt mindre understyrt, men :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du kjøper deg bme e-36 som jeg anbefalte bør du passe på enkelte ting,

! tikke lyd fra motoren, motoren skal gå rent og pent.

Kjøp`en 6 er altså 320 eller sterkere, Bilen bør ikke ha godt lenger enn 130 000, Sjekk for all del service hefte.DEt er viktig på bmw!!!!!!!!!!! Har bilen blitt importert fra Egil stenshagen er den garantert skrudd tilbake,,,:)

Spør åsså om reg reima er skifte dyrt viss toppen ryker( kan også sees på om et rødt varsel lampe lyser mener den ser sånn her ut (0) ekke helt sikker på det men det veit sikkert andre her, lenge siden min lyste. (på de av bimmerne det er det)

Kan hende du viste dette fra før, men tenkte bare skulle nevne det, Aldri kjørt audi 100 før men veit at audi`ene har en tedens til å krenge i svinger (eller kjøre på 3 hjul på rudskogen) så bmw er jo en fordel vis du kjører mye svingete veier.

Det er også en viss kultur blandt bmw førerne, som ingen andre legger merke til.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som har kjørt bmw kan ikke nekte for at det er en sinnsykt deilig bil.. (jo selvfølgelig er det det.)

hvis ikke det var en skrøpelig defekt en da..

Bmw eiere koser seg i bilen sin... og det provoserer tydeligvis andre...

savner E36n min :( :(

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Var veel ikke helt det jeg tenkte på da.....men når man er gutt er det bedre å kjøre rundt i pappa bil en konebil da......assman

Var det hint til golfen det eller...? Synes vel det er bedre å kjøre min egen bil enn å kjøre rundt i pappas....

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Uff føltes som om jeg hadde gått ut på homsebar kvelden før.:D

Hmmmmmmmmmm........ åssen vet du åssen det føles??

Tror en del folk blir bekymra her inne nå...... Vi er vell ikke hypp på no homse forum er vi vell??

Og angående "kulturen" er det bare pappagutter som kjører BMW?? Jeg forbinner det mer med wollah spahh Ali Muhammad jeg. :rolleyes:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider