Gå til innhold

En bil for langkjøring i høyere hastighet.. kanskje BMW eller Audi?

Ranger emnet

allyse

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Otto von Bismarck

Jeg tenker jeg skal gi deg en holdningsendring hvis jeg gjenkjenner mopeden din i trafikken. :D

Blæh:op Den blir solgt i morra, etter det blir det kamikaze-kjøring i en gammal Mazda. Så da bør du håpe at jeg ikke kjenner igjen deg:)

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Var det hint til golfen det eller...? Synes vel det er bedre å kjøre min egen bil enn å kjøre rundt i pappas....

Hahaha...du kaller folk som kjører Bmw for pappa gutter pga bilen de kjører, men med en gang kaller golf en kone bil blir du sur fordi du eier faktisk bilen selv...du mener at ingen unge med bmw eier bilen sin selv?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rattlås

Kjøp deg en BMW 5-serie. Drit i Audi. :o

Hva med litt mindre merke-fanatisme og litt mer konstruktive forslag? Jeg forslår at spørsmålstilleren prøver begge (og flere til), og gjør seg opp sin egen mening. Vil tro at både 100 og fümf-reihe klarer oppgaven med glans...

(BMW'en er jo selvfølgelig litt mindre understyrt, men :D )

Når han skal ha en bil han kjører cirka 200k i året med er jo det viktig at han har en bil som takler alle forhold på tørr vei og snølagte veier . Så hvorfor ikke bare kjøpe en Audi 100 med quattro . Som kjent er jo ikke BMW noe gode biler på vinterføre,noe jeg selv har erfaring med . Jeg kjørte en BMW 318i og skulle opp en bakke med 1 grads helling , så tenkte jeg skulle prøve det forpulte antispinnfaenskapet , det som skjedde var at bilen ikke rikka seg en cm og da måtte jeg rygge tilbake for å få fart .

Kjører helller en litt understyrt Audi en bil som vil ut med ræva bare du lukta på gassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen godt å se at i denne tråden får bmw litt posetive komentarer som bilen helt klart fortjener. Har lest Utrolig mange leserbrev hvor folk først har forstått at bil ikke bare er et fremkomstmiddel for å komme seg fra a-b, men faktisk noe man koser seg i etter å kjøpt seg en bmw. Og til alle dere som klager på vinterføre og disse bilene......dere har jo tydligvis denne innstilling med at bil er noe man skal bruke for å kjøre fra a-b. Fortell meg en ting som slår en bakhjuls sladd igjennom rundkjøring hvor du konstant ligger breit (med sikklig bmw klarer du dette på tørr asfalt og)

Syns faktisk det er gøy å ligge breit i svinger. Kjører på jobben en Hiace med bakhjulstrekk.....prøv det på vinterføre....

Så tilbake til deg som startet tråden......skal ha litt "just crusing" kjøp deg bimmer, rull ned ruta, sleng armen ut av vinduet, ha en godlåt på, og kos deg. Når vintern kommer rull opp ruta, slædd som en kar og kos deg mer. f...... fikk lyst til å kjøre bil jeg nå.

En annen ting e-36 er lette å skru på selv, aldri vært borti gamle audier så de veit jeg ikke noe om untatt at det er noen av de som har bensin tanken bak-bakseteryggen (genialt når du dytter bagasjerommet fult av anlegg)

Å en annen ting tro det eller ei det finnes norske unge gutter og jenter som eier sin egen e-36, men for all del sleng dritt om pakkis bil og pappagutt bil........kjører man bmw bryr man ikke seg om hva andre syns du blir selv så optatt av å NYTE bilkjøringa

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart gått for en audi s serie eller en strøken 200 quatro.

Men er det ingen som har tengt på en Mitubishi Sigma :D

Kjørte en slik en her en dag og den er en kjempebil ass Må da være godt med automat og cruise controll når man kjører langt..

Motor er det også.. så er det kanskje litt mer kvalitet over motor og dill:) ?

og hva med maxima? får vel ikke den for 100k da men ..

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Hahaha...du kaller folk som kjører Bmw for pappa gutter pga bilen de kjører, men med en gang kaller golf en kone bil blir du sur fordi du eier faktisk bilen selv...du mener at ingen unge med bmw eier bilen sin selv?

Hvis alle andre kan sutre kan vel jeg det også?

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider