Gå til innhold

lettere trimming av OHC C20NE

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har begynt på motoren min, bilen motoren har stått i så litt for nerme på en tunnelveg i slutten av sommeren ifjord så nå tenkte jeg jeg skulle trimme motoren litt, bilen var en Omega A 2.0i LS.

Saken er, det er litt vansklig å finne sider med trim, noen som har noe tips?

evt. plasser de selger Kam og Chip værtfall.

Skal fresetoppen og fresesvinghjulet snart, men hadde vært kjekt med litt mere når jeg først er igang og motoren er helt nedplukket.

Alt av forslag tas imot med stor tak

Mvh,

Stian

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg har begynt på motoren min, bilen motoren har stått i så litt for nerme på en tunnelveg i slutten av sommeren ifjord så nå tenkte jeg jeg skulle trimme motoren litt, bilen var en Omega A 2.0i LS.

Saken er, det er litt vansklig å finne sider med trim, noen som har noe tips?

evt. plasser de selger Kam og Chip værtfall.

Skal fresetoppen og fresesvinghjulet snart, men hadde vært kjekt med litt mere når jeg først er igang og motoren er helt nedplukket.

Alt av forslag tas imot med stor tak

Mvh,

Stian

Sjekk på ENEM du finner masse godis til 2.0 din der:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C20NE tåler nok en god del. Billigste turbomotoren man kan lage i disse dager mener nå jeg. Eneste minus jeg kan komme på når det gjelder OHC er vel at de ikke tåler særlig med varme. (->banantopp) Chip og snurr. så kan du jo klare 180hk.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foreslår jma.no.. hør med han! Han har dysesett til 1600,- mener jeg. Mener også at du trenger en kraftigere bensinpumpe. Kompresjonen på c20ne er lav noe som er fordel. Hører at folk kjører opp trykket fra 0.6 - 0.8 på disse uten at det tar skade.

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider