Omegamannen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja stemmer det Fast Omega derfor har jeg hørt at det er bra og bygge turbo motor på C20NE!;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg foreslår jma.no.. hør med han! Han har dysesett til 1600,- mener jeg. Mener også at du trenger en kraftigere bensinpumpe. Kompresjonen på c20ne er lav noe som er fordel. Hører at folk kjører opp trykket fra 0.6 - 0.8 på disse uten at det tar skade. okai:) hva dyse skal jeg satse på da, og hvilken bensinpumpe er å anbefale? ser de har aeromotive på jma.. Mvh Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ta en prat med jma, det er omtrent ikkje ein ting han ikkje kan om opel... di bygget en c20ne i en ascona b den gjekk 0-100 på 5.81 sek... hadde 220hk på hjula tror eg.... Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg