Gå til innhold

irmscher senkesett

Ranger emnet

omegab2,5v6

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med irmscher komplett senkesett. senker ca 25-30mm. Men hvor stivt blir understellet, vill jo for all del ikke miste den deilige komforten til omegaen. Lurer også på om det er stor forskjell på linselyktene og de stygge vanlige frontlyktene i lysmengde(merkbart?). Er det virkelig verdt de 6-8000 det koster for orginale lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med irmscher komplett senkesett. senker ca 25-30mm. Men hvor stivt blir understellet, vill jo for all del ikke miste den deilige komforten til omegaen. Lurer også på om det er stor forskjell på linselyktene og de stygge vanlige frontlyktene i lysmengde(merkbart?). Er det virkelig verdt de 6-8000 det koster for orginale lykter?

helt korekt det der.vil jo ikke miste komforten:)ps barsk bil du har:)heheog hvis du kjøper linselykter for 8000kr har du driti deg ut.!har du nivå regulering?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har nivåregulering ja, men har hørt at for orginale linselykter med el. justering koster det 3-4000 pr stk.kan være jeg som har misforstått..=) Hvor får man da ellers tak i billigere lykter?

du merker ihvertfall garantert forskjell på lysmengden.. det e akkurat som natt og dag.. eg betalte 4 for mine med el justering... eg e veldig fornød med mine..

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115151

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider