volvo264 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 heisann har problemer med temp måleren på min 323, har aldri funket når eg har hatt bilen, helder ikkje ved forge eiger også. var giveren som var defekt fekk eg høre. men der finst no forsjellige givere som er å få til den/desse motorene.. den som var på motoren hadde 2 hanne poler på, men har skaffet litt forsjellige givere, nåkren med 1 pol og ein med 2 like poler og ein med 2 poler men ikkje like store. men so er de også atmed giveren so er der mykje ledninger med hunn kabelsko som passer ned på giveren, og no er eg usikker på ka for nåken som skal vere ned på. har prøve litt forsjelli, uten lykke.. er er 2 brune leddninger som er heilt like, og so er der ein brun og ein rød/gul? som går i samme strømpe. også er der ein iso kontakt av ett slag også... er de noen her som har ett bilde av kordan de skal sjå ut og ka type giver som eventuelt skal brukes.. hadde vert litt kjekt og hatt tempmåler som virket.. takker på forhand Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvis du kjøper en ny en(Jeg regnger med at du har henta dine på på jobben;) )Så kan de jo bare skrive inn reg.nr så vil sannsynligvis riktig føler komme opp. Det er ikke alltid det er sånn..men hvis du skriver inn reg.nr eller hører hos mekonomen ellernoe, så kan du jo få vite delenummer og/eller hvordan den ser ut=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvis du kjøper en ny en(Jeg regnger med at du har henta dine på på jobben;) )Så kan de jo bare skrive inn reg.nr så vil sannsynligvis riktig føler komme opp. Det er ikke alltid det er sånn..men hvis du skriver inn reg.nr eller hører hos mekonomen ellernoe, så kan du jo få vite delenummer og/eller hvordan den ser ut=) jau er no mulig de ja..men bilen er ein 320 og motoren 323, mulig de er samme delene, men kan også vere de motsatte også Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 den som går til innstrument bruker å 1 ledning. sitter vel bare på følere på termostathus? en med 2 ledninger og en med 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg