KloA Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 kjøpt meg ny grill : men, hvordan i f*** fester jeg den ? den stikker litt vel mye ut der med lysene, og sicaflex fristet ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 den festes med klips på toppen. hvis ikke den passer i klipsene nederst, klipp dem av, og fest med strips. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ehm, jo, altså , den passer nederst, og oppe for den saks skyld, men det er ingen festeopplegg for feste ytterst oppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ehm, jo, altså , den passer nederst, og oppe for den saks skyld, men det er ingen festeopplegg for feste ytterst oppe... Har du pusset med det "pusseskinnet" som fulgte med? mulig sicaflex'en fester da. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Festet min med 3M Borrelås Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 borr et par hull og stram til med tynne strips Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har du pusset med det "pusseskinnet" som fulgte med? mulig sicaflex'en fester da. fristet ikke, ikke festet ikke. har ikke lyst å bruke det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 3M borrelås brukte jeg også... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg