Golfy Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Ikke stygt ment nei!Heller litt ironisk...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Golfy Uff...Kvinnfolk i trafikken:rolleyes: Måtte bare...:D Ironisk? hmm... Hva mente du egentlig da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Altså: Dette er et utsagn som ville vært typisk for en mann og si etter at en dame har krasjet.Ingen har faktisk sagt det enda,noe som er rart... Men poenget mitt er at:Ikke ta allt som blir skrevet her på forumet så sinnsykt seriøst...Du klarer vel kanskje ikke og være useriøs og allt må vell være passende og korrekt.Litt synd,for hvis alle var sånn så hadde det blit veldig kjedelig og leve gitt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Willypolly Kjører du truck? :D Jobba engang selv på ett lager her i Oslo (bare litt over en mnd da.. ) men jeg kan med hånda på hjerte si at det er den kjipeste og mest tafatte jobben jeg har hatt!! Eneste lyspunktet var å spinne med trucken etter at gulvet var vaska og vått.. Jadda, litt off-topic her men.. :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Golfy Altså: Dette er et utsagn som ville vært typisk for en mann og si etter at en dame har krasjet.Ingen har faktisk sagt det enda,noe som er rart... Men poenget mitt er at:Ikke ta allt som blir skrevet her på forumet så sinnsykt seriøst...Du klarer vel kanskje ikke og være useriøs og allt må vell være passende og korrekt.Litt synd,for hvis alle var sånn så hadde det blit veldig kjedelig og leve gitt.. Det er sikkert mange som mener det, men ingen som tørr/gidder og si det. Jeg gidder ikke å si hva jeg syntes for da blir jeg vell skutt på flekken, Menmen kjipe greier kan skje selv med den beste! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Synd det gikk som det gikk, håper det går bedre med den nye bilen du har nå da... Håper og du vil legge inn like mye innsats i den som den forrige, resultatet blei jo nesten en bil som er kjent på landsbasis. Sees sikkert på Japsetreffet '04 - du finner meg i depoet kranglende med crew om å få slippe ut på banen... :D Edit: Til de som disser damer og bilkjøring: Selv apekatter detter ned ifra trær. Og for å væra helt ærlig så er dama mi raskere enn meg til å kjøre gokart...... Sier vel litt om meg.. hehe... <-- PaTeTiSk Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Shadow_iX Synd det gikk som det gikk, håper det går bedre med den nye bilen du har nå da... Håper og du vil legge inn like mye innsats i den som den forrige, resultatet blei jo nesten en bil som er kjent på landsbasis. Sees sikkert på Japsetreffet '04 - du finner meg i depoet kranglende med crew om å få slippe ut på banen... :D Edit: Til de som disser damer og bilkjøring: Selv apekatter detter ned ifra trær. Og for å væra helt ærlig så er dama mi raskere enn meg til å kjøre gokart...... Sier vel litt om meg.. hehe... <-- PaTeTiSk Du er dreven i og starte opp igjen gamle tråder da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 hehe.. er vel sikkert ikke nok nye tråder da :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg