carisma Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 får ikke slått av vindus viskeren bak, når motoren er igang. den slår seg av når man åpner døren.noen som kan hjelpe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du har fått en bil-demon.... Bare til å tilkalle en excorsist, da trenger du en gammel prest, en ung prest.... Sorry måtte bare kødde litt. Har opplevd litt sånne uforklarlige ting selv også, men ikke akkuratt dette som du beskriver. Kom med litt mer info så er det gjerne noen her på forumet som kan hjelpe, evt har opplevd noe sånt selv.. -Bil/modell -Når begynnte det, skjedde/gjorde du noe spesiellt rett før problemet oppstod osv osv... Lykke til med demonen.. Hehe Sorry... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carisma Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 det er en suzuki baleno 1.6 98mod. det startet for en uke siden etter at bilen ble vasket. det er ikke min bil, moderen sin. kjører ikke rundt i konebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggiss Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 det er en suzuki baleno 1.6 98mod. det startet for en uke siden etter at bilen ble vasket. det er ikke min bil, moderen sin. kjører ikke rundt i konebil Jeg stemmer for ledningsbrudd i luka!:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 å fy. baleno er farlig bil å eie Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg