Turbo Perra Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen som vet grunn innstilningen på CO skruen på LMM`en skal være på ET.. Vet noen hva som skjer inni når mann stiller? Potmeter eller et spjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 det der tror jeg du skal overlate til folk som har måleinstrumenter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 enig med Haien, men kan godt svare deg likevel :) det er en liten umbrakoskru i måleren, og der åpner du og stenger et lite "falskluftsspjeld". helt stengt (mot høyre) blir vel max C0, og så åpner du mer og mer til det blir "bra" (måleinstrument) jeg stilte meg GAL på det der når jeg hadde 3" lmm og større dyser, men fikk det til slutt sånn tålig bra. mener på å ha lest at fra fabrikk er det to-tre runder åpning(?) det må du nesten sjekke opp. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.