Gå til innhold

Farlig forbikjøring

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CrZy_T

Jeg må bare si det ser værre ut enn det er. Vinkelen det er filma fra juger så det holder. Sier ikke at forbikjøringa var pen, men den er ikke så stygg som filmen skal ha det til.

Det er ihvertfall den desidert verste forbikjøringen jeg har sett noen gang!

Vinkelen får det kanskje til å virke enda litt verre, men den der burde han blitt bura inne for! Du ser jo at det er ikke langt fra et kjempesmell!

At det er mulig å være så idiot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Det er ihvertfall den desidert verste forbikjøringen jeg har sett noen gang!

Vinkelen får det kanskje til å virke enda litt verre, men den der burde han blitt bura inne for! Du ser jo at det er ikke langt fra et kjempesmell!

At det er mulig å være så idiot!!

Hvis han burde blitt bura inne, ville jeg blitt hengt i ballene. Hvis den forbikjøringa faktisk hadde vært så stygg som den ser ut til hadde han fått en lærepenge, det fikk i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Ikke for å ødelegge mitt alvorlige poeng, men det er en typisk sånn film som kan ende opp på tv2-nyhetene:

"Villmannkjøring i yrende streetrace-miljø. Ungdom konkurrerer om å kjøre forbi med minst mulig avstand til møtende kjøretøy i topptrimmede biler med mange hundre hestekrefter i hastigheter godt over 400 km/t"

Hehe.. blir noe sånt ut av det ja:)... men det var en stygg forbokjøring ja.. man tar ikke fobikjøring i en S-sving.. spesielt ikke med en accord aerodeck eller hva det er....

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Hvis han burde blitt bura inne, ville jeg blitt hengt i ballene. Hvis den forbikjøringa faktisk hadde vært så stygg som den ser ut til hadde han fått en lærepenge, det fikk i hvertfall jeg.

???

Hvorfor ville han ha blitt bura inne hvis den var så stygg som den så ut til på filmen? Forstår ikke helt hva du mener...

Hvordan fikk du en lærepenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man først har tatt en dum avgjørelse, er det mange som tror det er raskere å bremse seg inn bak bilen igjenn, men ofte er det bedre å komme seg forbi.

Det ser værre ut å fortsette, men skal man bremse, kan det også oppstå missforståelser, og den som blir forbikjørt også bremser..

Jeg forsvarer på ingen måte denne karens besluttning om å kjøre forbi her, men muligens handlingen når han ser bilen i mot.

Mange her har vell gjort en litt mildere versjon av denne forbikjøringen, og lært av det siden.

(ps. jeg likte den skumle Star Wars-aktige musikken.. )

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjørte kanskje som en idiot, men det er den feteste honda accord aerodeck jeg har sett:D :D :D Den var ganske strøken, men noen som snakket om NOS, hehe han bør kanskje bytte ut den flaska han hadde i bagasjen for den kunne ikke vært mye ekte...:D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider