ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Nå har den farlige forbikjøringen på vei til vålerbanen kommet. Dette har vært et av de store temaene på bilforumet de siste ukene. På siden så er det også mange andre filmer. Det kommer også bilder fra treff.... http://aasen-raaners.shows.it Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 accord takk. og nei. det hadde du ikke fått til .. han hadde nokk skutt deg på stedet:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Den var idiotisk og den....! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Utrolig idiot kjøring! For de av dere som har forsvart dette har jeg bare en ting å si "Shame on you!" Glad jeg ikke kjører rundt i en slik bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by rdl accord takk. og nei. det hadde du ikke fått til .. han hadde nokk skutt deg på stedet:) Er det så harde folk som kjørte accorden? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by rdl accord takk. og nei. det hadde du ikke fått til .. han hadde nokk skutt deg på stedet:) bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Moralen er: Alt ordner seg med lystgass :rolleyes: Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Jeg må bare si det ser værre ut enn det er. Vinkelen det er filma fra juger så det holder. Sier ikke at forbikjøringa var pen, men den er ikke så stygg som filmen skal ha det til. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by CrZy_T Jeg må bare si det ser værre ut enn det er. Vinkelen det er filma fra juger så det holder. Sier ikke at forbikjøringa var pen, men den er ikke så stygg som filmen skal ha det til. Det er ihvertfall den desidert verste forbikjøringen jeg har sett noen gang! Vinkelen får det kanskje til å virke enda litt verre, men den der burde han blitt bura inne for! Du ser jo at det er ikke langt fra et kjempesmell! At det er mulig å være så idiot!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Det er ihvertfall den desidert verste forbikjøringen jeg har sett noen gang! Vinkelen får det kanskje til å virke enda litt verre, men den der burde han blitt bura inne for! Du ser jo at det er ikke langt fra et kjempesmell! At det er mulig å være så idiot!! Hvis han burde blitt bura inne, ville jeg blitt hengt i ballene. Hvis den forbikjøringa faktisk hadde vært så stygg som den ser ut til hadde han fått en lærepenge, det fikk i hvertfall jeg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by Walter_Melon Ikke for å ødelegge mitt alvorlige poeng, men det er en typisk sånn film som kan ende opp på tv2-nyhetene: "Villmannkjøring i yrende streetrace-miljø. Ungdom konkurrerer om å kjøre forbi med minst mulig avstand til møtende kjøretøy i topptrimmede biler med mange hundre hestekrefter i hastigheter godt over 400 km/t" Hehe.. blir noe sånt ut av det ja:)... men det var en stygg forbokjøring ja.. man tar ikke fobikjøring i en S-sving.. spesielt ikke med en accord aerodeck eller hva det er.... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by CrZy_T Hvis han burde blitt bura inne, ville jeg blitt hengt i ballene. Hvis den forbikjøringa faktisk hadde vært så stygg som den ser ut til hadde han fått en lærepenge, det fikk i hvertfall jeg. ??? Hvorfor ville han ha blitt bura inne hvis den var så stygg som den så ut til på filmen? Forstår ikke helt hva du mener... Hvordan fikk du en lærepenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 når man først har tatt en dum avgjørelse, er det mange som tror det er raskere å bremse seg inn bak bilen igjenn, men ofte er det bedre å komme seg forbi. Det ser værre ut å fortsette, men skal man bremse, kan det også oppstå missforståelser, og den som blir forbikjørt også bremser.. Jeg forsvarer på ingen måte denne karens besluttning om å kjøre forbi her, men muligens handlingen når han ser bilen i mot. Mange her har vell gjort en litt mildere versjon av denne forbikjøringen, og lært av det siden. (ps. jeg likte den skumle Star Wars-aktige musikken.. ) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 han dusten har ikke noe på norske veier å gjøre!!! har ikke noe med at "alle" har hatt en forbikjøring som var på kanten eller som kunne gått ille, han skulle aldri sett en vei pga lav iq:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Han kjørte kanskje som en idiot, men det er den feteste honda accord aerodeck jeg har sett:D :D :D Den var ganske strøken, men noen som snakket om NOS, hehe han bør kanskje bytte ut den flaska han hadde i bagasjen for den kunne ikke vært mye ekte...:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg