Gå til innhold

Farlig forbikjøring

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

Tja..... forbikjøringen var nok ikke så ille, men med den musikken så virker det sånn:D

Neida, den var kanskje litt på kanten, men han ser nok lenger frem når den andre bilen kommer og så derfor at han rakk det, men hadde det kommet en "råkjører" imot så hadde det nok smellt no jævelig så det var jo idiotisk ja........

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by candyman

Tja..... forbikjøringen var nok ikke så ille, men med den musikken så virker det sånn:D

Neida, den var kanskje litt på kanten, men han ser nok lenger frem når den andre bilen kommer og så derfor at han rakk det, men hadde det kommet en "råkjører" imot så hadde det nok smellt no jævelig så det var jo idiotisk ja........

Når du kjører forbi skal du jo ikke beregne sånn at det akkurat går!! Du skal jo alltid ha grei sikkerhetsmarging (noe som vil si mer enn noen få meter!!)

Denne forbikjøringen var gjennomført idiotisk, og han satte andres liv i fare! Fatter ikke hvorfor dere skal drive å forsvare en person som utgjør en trussel for annen trafikk! Har lite medfølelse for han der ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Når du kjører forbi skal du jo ikke beregne sånn at det akkurat går!! Du skal jo alltid ha grei sikkerhetsmarging (noe som vil si mer enn noen få meter!!)

Denne forbikjøringen var gjennomført idiotisk, og han satte andres liv i fare! Fatter ikke hvorfor dere skal drive å forsvare en person som utgjør en trussel for annen trafikk! Har lite medfølelse for han der ja....

Jeg forsvarer han jo ikke, det var idiotisk å begynne på den i det hele tatt. Ihvertfall med en bil med så lite pulver i.

Men han må ha sett mye lengere frem en det vi gjorde og så derfor at det kom til å gå på håret og gjorde det istedet for og avbryte. Jeg vil tro at han hadde klart og avbryte ihvertfall, men er du i gang så er du igang liksom. hehe......

Men, men sikkert bare en tulling som så at de filma i en av bila bak han, som ville tøffe seg.....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Han kjørte kanskje som en idiot, men det er den feteste honda accord aerodeck jeg har sett:D :D :D Den var ganske strøken, men noen som snakket om NOS, hehe han bør kanskje bytte ut den flaska han hadde i bagasjen for den kunne ikke vært mye ekte...:D

Bedre med fake lystgass som ser kult ut enn ordentlig som ødelegger motoren:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Sorry, men jeg kan garantere at han ikke så at vi filma....:D

Hmmmm kanskje han hadde med noen fjortiss bærter som han ville tøffe seg for da. De satt sikkert i baksetet og sa "æ ha ikkje sæle, - æ holde dæ":D og da svarte mannen: " det hjelper ikke med sele, kommer det en bil imot nå så er du ferdi alikevell" :D

Mannen med filmkameraet satt i en annen bil denne gangen da. menmen

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

???

Hvorfor ville han ha blitt bura inne hvis den var så stygg som den så ut til på filmen? Forstår ikke helt hva du mener...

Hvordan fikk du en lærepenge?

Du sa han burde vært bura inne for den forbikjøringa. Hvis straffen skulle gjenspeile forbikjøringa så burde jeg vært hengt i ballene etter en jeg hadde.

Jeg fikk lærepengen når jeg var så nære at jeg omtrent så skrekken i øya til han som kom i mot. Takk til japsene for korte pansere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sett linken, men ble forbikjørt av en familiefar som må ha vært tilbakestående. Med kone i forsetet, og to gutter i baksetet gliser han og trår på gassen for å kjøre forbi meg i en sving. Jeg overdriver ikke når jeg sier han var en meter fra å treffe motgående bil. Han hadde null oversikt, og holdt vel en 80-90.

Det som er kjipt er at sånne idioter ødelegger så mange andres liv. Så mange uskyldiges liv.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider