sublime Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Ascona Skaff deg lappen, og kjør ganske mye 5-10 år, sier du det samme da? Du bør vite hvem du snakker med før du kommer med slike idiotiske utsagn - som egentlig bare vitner om at du er like håpløs som fyren i Accorden. Er man over 20 år og har vært litt på nettet bør man ha lært seg minst én ting - "argumenter" som går på alder og tid når man ikke aner *noe som helst* om personen man diskuterer med skal holdes *langt* unna, ellers gidder ikke folk å diskutere med deg. At du forsvarer en slik forbikjøring sier mer om den manglende IQen og hjernemassen under topplokket ditt enn det sier om noen av oss som synes han kjører som en idiot, så kutt ut drittpjattet. Det koster meg forøvrig ikke mye å regne ut hvor langt han faktisk er fra å smelle, men jeg gidder ikke, for alle *ser* at han bare er få meter fra at det går galt. Dessuten kan det for alt vi vet være at møtende bil allerede har måttet bråbremse. I tillegg tror jeg nok han satte en støkk i både møtende bil og de han passerte. Det er *ikke* forsvarlig kjøring! Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Hopless HVA ER SIKTA HER!!!! Og her taler kameravinkelen til fordel for sjåføren! Og slå opp i veitrafikk loven og se hva det betyr når det er heltrukne linjer.... Du ser ikke punktet der bilen var i riktig felt igjen..... Dette er fulstendi uforsvarlig og ren flaks at gikk bra. Sikten der var helt grei, og forbikjøringen helt ok. Hvor er den heltrekte linja? Den ser ikke jeg noe sted.. Derimot ser jeg varsellinje, som betyr at det er lov å kjøre forbi, men det anbefales ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by DaButcher man pleier riktignok å roe seg med årene da? har han sjåføren hatt lappen i 5-10 år da? kjenner du fyren eller? siden du er så aktiv med å forsvare han? Etter 5-10 år begynner man å lese trafikken bedre, og forstår at det var en helt dagligdags situasjon. Nei, jeg kjenner han ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Jeg har selv måttet stå på bremsen flere ganger pga tullinger som kjører forbi på uoversiktlige steder, slik at de holder på å fronte.. Det er typiskt for folk i japse "sportslige" biler, når de har damer i passasjer setet. Av alle idiotiske ting jeg har lest på denne idiotiske tråden så er dette det verste. Har sett ett tjuetalls like farlige forbikjøringer gjort av familiefedre med AUDI stasjonsvogna si jeg. "dumpdi dumb..jeg har 200 diesel hK...lalala legge seg ut og trår på gassen...lalal skjer ikke en dritt.. oooooppps bil imot jaaaa" <--noe sånt, synes jeg hører kjærring og unger skriker da... Pluss sånne feite tyskere eller pappagutter eller menn i 40 års krisa med "fet" BMW som er kule og skal dra forbi køa Ja ,og ikke forglemme ungdommer i steingamle volvoer, med 89 wunderbjarner og malte vinduer og laksetrapp, som ser en bitteliten japsebil ca en kilometer forran seg, og trår gassen i bånn og har ca 170 når de passerer. Så skryter de sikkert etterpå at de flisa den sportsbilen.. lol Har sett gnomete kjøring av alle bilmerker, jeg tror ikke det er bilenes feil men den lille nissen som sitter inni jeg! NB! Og hvorfor bremser ikke de bilene som ser at han som kjører forbi sliter med å komme seg forbi??? Hadde de lyst på litt reality crashing? ER jo brukelig å bremse ned litt når folk kjører forbi ,for at strekninga de må ligge i motsatte fil blir minst mulig. Her durer jo alle frem som en gjeng zombier.. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by DaButcher bare flaks at det gikk bra. jeg skjønner ikke at noen kan forsvare denne forbikjøringen med "kameravinkel".. han var nok et par meter fra å smelle. Enig med DaButcher og Hopless her. Fra filmerens posisjon ser en mer av svingen enn han i Honda`en gjør, dvs. at han i Hondaen tar en enda større sjanse enn hva det kan se ut som. Og på høyresiden i kommende sving er det en bratt bergvegg som skjermer bra for sikten inn i svingen. Idiotkjøring. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by HondaBabe NB! Og hvorfor bremser ikke de bilene som ser at han som kjører forbi sliter med å komme seg forbi??? Hadde de lyst på litt reality crashing? ER jo brukelig å bremse ned litt når folk kjører forbi ,for at strekninga de må ligge i motsatte fil blir minst mulig. Her durer jo alle frem som en gjeng zombier.. .. de kalles Normenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Og nordmenn legger ikke merke til hva som skjer i speil og i dødvinkler. Enkelte nordmenn legger knapt merke til møtende trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Og nordmenn legger ikke merke til hva som skjer i speil og i dødvinkler. Enkelte nordmenn legger knapt merke til møtende trafikk. Amen. Kjørte 2 rundkjøringer i sta, og bulka nesten 2 ganger. Første kom jeg inn i rundkjøringa kl.6 mens en civic var i rundkjøring rundt kl. 9-10 og klemmer gassen i bånn og hiver seg på tuta og er 5 meter unna meg. Min første tanke er jaha, han fortjente en finger, men jeg gidder ikke synke lenger enn han. Så kjører jeg 200 meter bort og kommer til neste rundkjøring, jeg legger meg i venstre fila for å kjøre rett frem, mens en c5 med henger legger seg i høyre fila for da det jeg antar er å kjøre til venstre. Han følger rundkjøringa akkurat som om han skal til venstre helt til han er midt rundkjøringa. Da drar han rett frem uten blinklys eller noe, jeg som da er på høyde med ræva på bilen/fronten på hengern hiver meg på bremsen lettere overraska over den manøveren mens sjåføren av c5'n garantert ikke så meg. Jeg sier bare er det rart vi får høye forsikringskostnader når folk kjører som om de har blanda sammen bruken av hue og ræva... mvh en lettere irritert CrZy_T Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Legge seg til venstre for å kjøre rett fram, og i høyre for å kjøre til venstre?? Tror du har misforstått rundkjøringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by Mazdaharry Legge seg til venstre for å kjøre rett fram, og i høyre for å kjøre til venstre?? Tror du har misforstått rundkjøringer.. Ikke rart det går gæli vettu :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by Mazdaharry Legge seg til venstre for å kjøre rett fram, og i høyre for å kjøre til venstre?? Tror du har misforstått rundkjøringer.. Reagerte litt på den jeg å, rettfrem eller til høyre i rundkjøring _ høyre felt og skal du til venstre så er det venstre felt med mindre det er merka anderledes der han kjørte da! :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by candyman Reagerte litt på den jeg å, rettfrem eller til høyre i rundkjøring _ høyre felt og skal du til venstre så er det venstre felt med mindre det er merka anderledes der han kjørte da! :) Han mente det sikkert motsatt .. Høyre fil = første eller andre utkjørsel til høyre .. Stemmer ikke dette? -Synes forøvrig selv at den forbikjøringen så riimelig på kanten ut .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg