KrsTøffersen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Trodde disse kun drev med musikk, men det tok jeg grundig feil:p Noen som vet om dette er no særlig? http://shop.ministryofsound.com/Cultures/en-GB/Products/default.htm?CatalogNavigationBreadCrumbs=MinistryofSound%7CAudio%7CCar_Audio&ShowTop=true Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 de har ihvertfall sånne annual dance og trance album som kommer ut i ny og ne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja veit, de gir ut masse fet musikk, men de selger mye rart i webshopen sin også:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tipper de kjøper inn masse kinaprodukter å setter navnet sitt på som mange andre firmas. Kan sikkert søke på google for tester, tror jeg ville tenkt meg om før impulskjøping i shopen deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hehe.. Tror jeg står over bilstereo greiene dems. Kjøper "Ministry Of Sound The Annual" DVD\CD pakka deres hvert år + noen singler\vinyler det får holde :) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 det du må passe på nor det gjelder MOS bil radio er du får en med FM båndet for MOS sender over DAB også til dere andre som kjøper MOS cder i den lokale cd butikken i Norge så blir det laget engene cder for norden. som har stor forskjel på den som er gitt ut i UK ps: MOS har holdt på i over 10år og europas elste Club consept Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ps: MOS har holdt på i over 10år og europas elste Club consept Nå tror jeg du glemmer de gode gamle club konseptene som Deep dance, og studio 33.. De går jo tilbake til tidlig 80 tall, og deep dance eksisterer enda. Jeg har vel nesten alt som finnes av Deep dance cd`ène.. MYE bra! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg kjøpte en gang noen Ministry of Sound-hodetelefoner, og jeg sier bare: AVOID! ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 det du må passe på nor det gjelder MOS bil radio er du får en med FM båndetfor MOS sender over DAB også til dere andre som kjøper MOS cder i den lokale cd butikken i Norge så blir det laget engene cder for norden. som har stor forskjel på den som er gitt ut i UK ps: MOS har holdt på i over 10år og europas elste Club consept Kjøper stort sett bare DVD'ne fleste av de er fra Nederland. Driver ikke som DJ lenger og trenger derfor ikke Vinyler lenger. CD platene \ CD singlene deres kjøper jeg skjelden. Isåfall bestiller jeg på nett, da utvalget heller er labert i Norske platebutikker hvis en skal ha MOS cds. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Her lukta det ganske østenimport ja. Forsåvidt ingenting galt i det, det lages mye bra der nede, men dette her så veldig Netthandelen ut... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Nå tror jeg du glemmer de gode gamle club konseptene som Deep dance, og studio 33.. De går jo tilbake til tidlig 80 tall, og deep dance eksisterer enda. Jeg har vel nesten alt som finnes av Deep dance cd`ène.. MYE bra! jeg skulle kansje ha formulert meg litt annerledes der Det er godt noen drar meg i øreren ;) OT: esFORD har du hørt cden Azuli pres. Miami 2006 som kommer ut rundt da http://www.wmcon.com/ starter ellers er svak for Hed kani om dagen Erik Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg