tovepia Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Var på us auto parts i går og skulle kjøpe meg nye frontlykter til min neon 97m,men da får jeg beskjed om at de ikke har til min bil siden det står europeisk på glassene mine.De sa jeg kunne ringe nardo bil,fo de hadde det.vell,jeg ringte dit og får beskjed om at det koster 1750kr...pr.stk!! Stemmer dette?? Jeg har nå bestilt meg lykter fra modernperformance.com for 890kr for begge!satser på at de passer jeg,synes det er merkelig at de ikke skal det,men noen som vet? Henger ikke ut noen butikker her altså,men jeg vil bare være 100% sikker på at det er sant som jeg fikk fortalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du finner noen ganske feite lykter på ebay også, dersom du er ute etter litt styling og uoriginale deler... mange som shipper internationalt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ja,holder på og skal style den opp.får jo både front og baklykter + shipping kostnader for prisen av en frontlykt her!har ikke bestilt noe på ebay enda da,bare hos div.firma.Håper virkelig lyktene vil passe,for de var fete:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
\skjels Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ja,holder på og skal style den opp.får jo både front og baklykter + shipping kostnader for prisen av en frontlykt her!har ikke bestilt noe på ebay enda da,bare hos div.firma.Håper virkelig lyktene vil passe,for de var fete:-) url? (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 http://www.modernperformance.com hvis det var det du mente:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
\skjels Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 http://www.modernperformance.com hvis det var det du mente:-) tenkte mer direkte link til lyktene du kjøpte deg, jeg. nysgjerrig. ;b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 http://www.modernperformance.com/dcx/rx300.jpg http://www.modernperformance.com/dcx/depo_projectors_95-99-2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Selger dem ikke lenger baklykter på Modernperformance? :helpme: Hvor kjøper dere andre sånt fra? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 personlig kjøpte jeg mine front lykter fra modern performance, det er same type som tovepia har kjøpt. baklyktene mine kjøpte jeg på www.car-stuff.com som for tiden har større utvalg av blant annet baklykter til neon enn modern performance. Var mye bedre service på car-stuff også enn på modern performance. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Takk skal du ha! :) 1. Har du bilder av baklyktene på bilen din foresten? Har samme farge tror jeg så kunne vært spennende å sett.. 2. Hvordan betalte du på den siden? 3. Hva er sikkrest? Offtopic: 4. Ps. Lakkerte speil standard på din bil? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 1. har ikke montert baklyktene enda, ble fort vinter når baklyktene kom i hus, men kan legge ut bilde av baklyktene jeg kjøpte. 2. betalte ved å oppgi kort nr. utløpsdato og cvc koden til visa kortet mitt. hele handelen foregikk faktisk på den 24/7 live help saken som siden har, har ikke handlet på annen måte, men de går sikkert and å bestille på e-post. 3. folkene som driver denne siden er veldig seriøse, og når de sier hva det kommer til å koste, så stemmer dette me hva de trekker fra kontoen. så jeg vil påstå at å bruke visa kort er ganske sikkert. men jeg vet ikke hvordan det blir med shipping over atlanteren fra desse folkene, for jeg bestilte og fikk sendt mine lykter til usa kontoret til jobben, siden jeg likevel skulle en tur dit rett etter jeg bestilte. baklyktene mine: OT 4. lakkerte speil er ikke standard på min bil, speil og alle lister rundt bilen har jeg selv lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Takker! ^^ Okey, Baklykt: 230$ x 6.3= 1449kr Moms: 25% = +362kr Sum: 1811kr + 220kr "international shipping" Levert: 2031kr (forusetter ikke moms på bildeler sant?) Like greit å kjøpe dem til 2200kr her i landet da? Finner dem endel billigere på eBay da? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 230$?? dyre lykter du skal kjøpe da mine kostet 187$ tror jeg, pluss 6$ shipping, ingen toll. å mine finner du mest sansynli ikke i butikk i norge. men så hentet jeg mine selv da jeg var i usa en tur, sparte både toll og en del frakt på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Såvidt jeg vet er der ikke toll på bildeler inn til Norge da det ikke er noen konkuranse på det norske markedet. Noen som kan bekrefte dette? Jeg også liker de Elegante by Tyc lyktene, ebay kan selge lykter ned i en 70$ lykta og 50$ i frakt ca. Hvordan vet jeg vilke firma jeg kan stole på? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det er helt rett at det ikke er noen toll på bildeler inn i norge, men du må betale moms på 25%, pluss forenklet tollbehandling(ca 90kr). Skal du handle fra ebay så vet desverre ikke jeg noe om hvem man kan stole på, da jeg kun har handlet fra modernperformance og car-stuff til min neon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg