Gå til innhold

lykter til neon...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var på us auto parts i går og skulle kjøpe meg nye frontlykter til min neon 97m,men da får jeg beskjed om at de ikke har til min bil siden det står europeisk på glassene mine.De sa jeg kunne ringe nardo bil,fo de hadde det.vell,jeg ringte dit og får beskjed om at det koster 1750kr...pr.stk!!

Stemmer dette??

Jeg har nå bestilt meg lykter fra modernperformance.com for 890kr for begge!satser på at de passer jeg,synes det er merkelig at de ikke skal det,men noen som vet?

Henger ikke ut noen butikker her altså,men jeg vil bare være 100% sikker på at det er sant som jeg fikk fortalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 9 months later...

1. har ikke montert baklyktene enda, ble fort vinter når baklyktene kom i hus, men kan legge ut bilde av baklyktene jeg kjøpte.

2. betalte ved å oppgi kort nr. utløpsdato og cvc koden til visa kortet mitt. hele handelen foregikk faktisk på den 24/7 live help saken som siden har, har ikke handlet på annen måte, men de går sikkert and å bestille på e-post.

3. folkene som driver denne siden er veldig seriøse, og når de sier hva det kommer til å koste, så stemmer dette me hva de trekker fra kontoen. så jeg vil påstå at å bruke visa kort er ganske sikkert.

men jeg vet ikke hvordan det blir med shipping over atlanteren fra desse folkene, for jeg bestilte og fikk sendt mine lykter til usa kontoret til jobben, siden jeg likevel skulle en tur dit rett etter jeg bestilte.

baklyktene mine:

baklys.jpg

OT

4. lakkerte speil er ikke standard på min bil, speil og alle lister rundt bilen har jeg selv lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er der ikke toll på bildeler inn til Norge da det ikke er noen konkuranse på det norske markedet.

Noen som kan bekrefte dette?

Jeg også liker de Elegante by Tyc lyktene, ebay kan selge lykter ned i en 70$ lykta og 50$ i frakt ca.

Hvordan vet jeg vilke firma jeg kan stole på?

HeInE's BlackMafia

HeInE's Neon -> Til salgs! <-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rett at det ikke er noen toll på bildeler inn i norge, men du må betale moms på 25%, pluss forenklet tollbehandling(ca 90kr).

Skal du handle fra ebay så vet desverre ikke jeg noe om hvem man kan stole på, da jeg kun har handlet fra modernperformance og car-stuff til min neon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider