hatch Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hva er dette for noe? Hva gjør den? Og er det mulig å fjerne den? ...Det er jo bare en tom boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 det er innsugsboksen, skal du fjerne dem må du lage deg en ny eller som jeg annbefaer å kjøpe et innsugskitt, me rør helt ut til filteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Men hva gjør den boksen da? Det er jo bare en tom boks...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 alle disse boksene som står på innsuget originalt fungerer som lyddemperer. Tar du vekk alt å kjører rør direkte til filteret vil du merke en MARKANT forskjell på lyden ved gasspådrag.. du får prøve å finne ut hva du liker best, jeg har rør fra den boksen og til filter, blir for mye *WHHOOM* for min del med direkte rør. =) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 alle disse boksene som står på innsuget originalt fungerer som lyddemperer.Tar du vekk alt å kjører rør direkte til filteret vil du merke en MARKANT forskjell på lyden ved gasspådrag.. du får prøve å finne ut hva du liker best, jeg har rør fra den boksen og til filter, blir for mye *WHHOOM* for min del med direkte rør. =) hvor fikk du tak i dette? koster det mye, er litt pengelens for tiden men har lyst på dette...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg