Tweeky Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 En kamerat som har fått svidd ett par komponenter i hjernen på GTn sin, er bare to motstander og noe jeg er 90% sikker på er dioder (5-6 stk). Skulle da bare visst hvor stor en av motstandene er, fordi den er ødelagt såpass så det ikke går ann å lese av fargekoden på den. Og jeg skulle visst om det er vanlige dioder de andre komponentene som er svidd. Jeg dro på Toyota på Hamar og spurte om de kunne finne det ut, men gikk ikke ann pga man ikke fikk kjøpt "delene" eller noe mente han som jobba der. Elfa.se var visst ukjent... Men ettersom han ikke hadde peiling trenger jeg litt hjelp med å finne ut hvilke komponenter som er svidd. Noen som har noe kjennskap til hjernen? Eller hvor jeg kan finne det ut/spørre? Kan evnt. ta bilde hvis det trengs. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ingen som vet noe om hjerne..? Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 jeg vet at det er en her på forumet som har en hjerne tilsalgs.. PVNYHUS heter han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Jeg kan se på "lageret" mitt. Veit jeg har en ett eller annet sted. Er fra en corolla 86. (FWD) Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hadde vært fint det. Hvis vi ikke finner ut hva som skal inn i hjernen må han bare få tak på en annen hjerne så... ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex007 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 (endret) hei, jeg har en hjerne liggendes, vist du tar bilde av de komponentene du mener er defekte kan jeg gjerne hjelpe til å måle meg frem til hvilken erstatnings komponent du burde få tak i.. send meg gjerne e-mail Endret Juli 14, 2012 av alex007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Skal ta et bilde av hjernen jeg, og sende det i morra. Takker mye :) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvis du ikke har fått ornet det. vet jeg at http://www.simco.no i sarpsborg holder på med rep. av ecu. Har ikke funnet den hjernen jeg hadde liggende... tror jeg har solgt den... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg har en liggende her jeg! det står lenge opp att jeg har og det stemmer. har noe gti deler jeg skal kvitte meg med å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg