prizma Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Så denne på cardomain: Synes bilen blir ødelagt med baklyktene jeg.. Og så mangler han en IC. Mer her. Jeg har ikke oppgitt min mening, så dere får diskutere dere... :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Synes bilen blir ødelagt av plast og sparkel jeg :shake Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Synst crx ser ødelagt ut uten noe på jeg. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 synes den var litt kul jeg :) men skulle hatt noen spacere på den:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 syntes han skulle fjærna dodge grillen jeg og heller putta i en ic.. men han har vel ikke penger til turbo etter alt plasten.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ser ikke akkurat ut som det er mangel på penger her..men den var iallfall noe annet!happyhappy Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jaja, hver si løst sier nå jeg.... Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 syntes han skulle fjærna dodge grillen jeg og heller putta i en ic..men han har vel ikke penger til turbo etter alt plasten.. All show, no go :hondakick Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er vel kompressor med 200 og noe hk... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg