Passat Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Hei Noen som vet hvordan jeg får av girkula på Passaten? Siter Helt vanlig passat ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Er det ikke bare å skru? slik som på f eks golf? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Hvis det er en Passsat 3B er det bare å skru den av Er den en 3BG så må du få bøyd av det klipset som holder kula fast. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Takker for svar. Hvis jeg prøver å skru den av, så følger hele stanga med. Får prøve å lokalisere denne klipsen... Siter Helt vanlig passat ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Passat Takker for svar. Hvis jeg prøver å skru den av, så følger hele stanga med. Får prøve å lokalisere denne klipsen... En annen ting er at den kan være Todelt... se om det går ann å skru av nedre delen av girkulen, under der kan de da skule seg 3 brakoskruer som presses mot girstanga. Den satt så sykt hos meg at jeg måtte skylle denne nedre delen med en rørtang. denne delen er en del av girkule så det er ikke alltid like lett å se Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg