Mandel Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ikke greenfilter ell, kn filter.. følger ikke med brakett... edit: altså til min golf 3 1.6 96mod... hmm hvor vil du egentlig ? Denne adapteren er for luftfilter med 77mm filter. hvis du har et filter som er større enn dette, , må du enten lage deg en overgang av en rørbit, eller lignende ? Har selv gjort dette på min peugeot, der fikk jeg tak i et siliconrør som passet perfekt på innsuget.. Tykkelsen på siliconrøret var 30mm, og da var det bare og sette luftfilteret "rundt" dette siliconrøret.. merkelig at folk ikke klarer og tenke ut så simple ting ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vil ingen steder.. skjønner jo seff det, men han sa at det fulgte med braketter når man kjøpte filteret, jeg sa at det gjordet det ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 oki da er vi enige :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Stemmer, må ha en slik "overgang" Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg