Gå til innhold

Gti16v Kr

Ranger emnet


icemanx

Anbefalte innlegg

vet ikke hvordan det er originalt da nissen som hadde bilen før meg har bygget motoren i den.. men det stod i allefall en høyttrykkspumpe på den fra før ( skikkelig hvinelyd når den gikk ) og når den gikk til helvete så tenkte jeg ikke noe mere over det og fikk tak i en pumpe fra en gti8v ( tenkte det var det samme ).. og etter det virker det i allefall som om motoren ikke går som den skal.. gti8v pumpa jeg har er uten trykkregulator i allefall.. og den jeg hadde var med.. så en forskjell på dem er det nok.. vet ikke om gti8v kom med k-jetronic eller ke-jetronic.. men k-jetronic skal i allefall ha mye høyere bensintrykk en ke-jetronic såvidt jeg vet..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet i allefall at det er forskjell mellom KR og PL ( forskjellig i EKTA i allefall ).. kan sjekke om det er forskjell på delenummeret på den som sitter på gti8v og gti16v KR når jeg kommer hjem

 

Det satt PL i bilen min før. Nå er det KR. Funker like bra/bedre enn før.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår