icemanx Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hei .. KR-motoren.. er dette den som ble levert med eller uten katalysator ? og hvordan årstall ble den levert ? MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 uten..85 eller 86 og frem til 89 tror jeg.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ok takk.. er på jakt etter bensinpumpe til den :P tøff bil du har forresten danna Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Den utenfor eller den i tanken? Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 KR og PL har forskjellige pumper. KR leverer rimelig høyt trykk (4-5bar?) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jepp, er bensin pumpe som må levere 4 bar trur jeg han sa!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har den pumpen som ligger utenfor tanken til salgs. Nyprisen hos Møller var ca 4.000. Hvor mye den leverer aner jeg ikke, men den er original til KR. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 pris ? er dette med filter og trykkregulator ? K-jetronic skal ha ca 4-5 bar for å fungere ja.. har smertelig fått erfare dette da jeg har kjørt med en vanlig gti8v pumpe..bilen går som en bøtte dritt og kutter på 3500rpm. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Stemmer det at gti8v-pumpe ikke gir nok til KR? Har da funket bra på min, men kan jo hende det hadde vært noe å hente på å bytte pumpa? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ettersom jeg har forstått.. K-jet pumpe er K-jet pumpe... men bruker du KE-jet pumpe til en K-jet bil.. så vil det bli problemer (GTI 8v kom jo og med KE-jet) kan være der problemet lå? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 vet ikke hvordan det er originalt da nissen som hadde bilen før meg har bygget motoren i den.. men det stod i allefall en høyttrykkspumpe på den fra før ( skikkelig hvinelyd når den gikk ) og når den gikk til helvete så tenkte jeg ikke noe mere over det og fikk tak i en pumpe fra en gti8v ( tenkte det var det samme ).. og etter det virker det i allefall som om motoren ikke går som den skal.. gti8v pumpa jeg har er uten trykkregulator i allefall.. og den jeg hadde var med.. så en forskjell på dem er det nok.. vet ikke om gti8v kom med k-jetronic eller ke-jetronic.. men k-jetronic skal i allefall ha mye høyere bensintrykk en ke-jetronic såvidt jeg vet.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm les mer om K-jetronic der :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 I einsern min har jeg KR og original pumpe fra Golf 1 1.8 GTI. Motoren varver et godt stykke over 7000 rpm (der nåla stopper) uten problemer. Usikker på om det er samme pumpe på mk2 GTI, men det virker jo ikke urealistisk. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 vet i allefall at det er forskjell mellom KR og PL ( forskjellig i EKTA i allefall ).. kan sjekke om det er forskjell på delenummeret på den som sitter på gti8v og gti16v KR når jeg kommer hjem Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 vet i allefall at det er forskjell mellom KR og PL ( forskjellig i EKTA i allefall ).. kan sjekke om det er forskjell på delenummeret på den som sitter på gti8v og gti16v KR når jeg kommer hjem Det satt PL i bilen min før. Nå er det KR. Funker like bra/bedre enn før. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.