Cartman Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, sant det, men jeg har prøvd å ringt ganske mange ganger før, og da var det nesten aldri mulig å få tak i noen på tlf... men det kan jo være tilfeldigheter/ andre årsaker til... Mvh :) Hvis du ringer i perioden april - oktober, er du en av sinnsykt mange som ringer og spør. Telefonen ringer stort sett hele tiden, og for den ene personen som har hatt jobben, har det vært alt for mye. Men nå har det blitt opprettet en stilling til, selv om det ikke hjelper mye i ferieavviklingen. Den enkleste måten å få svar på sine spørsmål, er å sende epost til post@rudskogen.no. Send en utfyllende epost med spørsmålene du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Tommelen opp for dette positive tiltaket:thanks . PL-Einsern og jeg kommer på lørdag. Kan knapt tenke meg mer fornuftig måte å bruke opp litt kroner på en helt vanlig lørdag i juni:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Tommelen opp for dette positive tiltaket:thanks . PL-Einsern og jeg kommer på lørdag. Kan knapt tenke meg mer fornuftig måte å bruke opp litt kroner på en helt vanlig lørdag i juni:). Det er på fredag, i morgen altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Böhser Onkäl: Lørdags treffet er i JULI ikke juni :P Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvis du ringer i perioden april - oktober, er du en av sinnsykt mange som ringer og spør. Telefonen ringer stort sett hele tiden, og for den ene personen som har hatt jobben, har det vært alt for mye. Men nå har det blitt opprettet en stilling til, selv om det ikke hjelper mye i ferieavviklingen. Den enkleste måten å få svar på sine spørsmål, er å sende epost til post@rudskogen.no. Send en utfyllende epost med spørsmålene du har. Okay, takker...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Har aldri kjørt på bane med personbil før (kun kjørt litt cart) Hvordan blir jeg "mottat" med en 525 e34? Regner med at de fleste kommer med søttenhundreogåttåførti hesters biler, da er det liksom ikke så kult å putre rundt i et 1.5tonn tung tysk slede med 200hk. Det er ikke noe å snakke om en gang, bare sleng deg på! Jeg skal kjøre med en 528 som jo bare har 180hk. Har ikke pleid å være sånn ekstremt effekt hysteri på disse treffa. En kammerat kjørte med 318 i fjor :win Håper det blir tørr bane i morra! Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ta meg en tur med Evo`n jeg da som ikke ble trimmet:( men som alikevel kostet meg 1200kr. surt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ... Innlegget ditt må være noe av det beste og mest saklige jeg har lest noen gang på dette forumet. :) Det burde være vanskelig å klage på et tiltak som dette! Hvordan blir heatene avviklet? Blir det f.eks. inndeling i "grip" og drift"-heat? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 At folk klarer å klage på prisen er imponerende idiotisk, er det for dyrt for noen, ikke kom! (Eller enda bedre, arranger et eget treff billigere) Det er ikke som dette er noe som blir tvunget på folk. Håper det blir mange biler å se på banen i morgen, tørr asfalt og masse glade folk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 OI, nå skinner sola og det tørker opp (forhåpentligvis) GTi'n står klar, ser dere senere... :tannløs Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, folk som bor i rudskogen og omegn, må gjerne gi oss en liten værrapport utover dagen her hvis de kan, også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 det ser veldig lovende ut idag asfalten tørker som bare det og været ser ut til og holde seg bra håper dekkrøyken ligger tett over rudskogen idag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg kommer med frisørbilen. Satser på at ikke alle skal drifte så det går å kjøre litt spor også. De som kjører fra Oslo bør starte tidlig da det er meldt mye trafikk pga. tjuvstart på ferie og St.Hans. Værmelding for Rakkestad/Rudskogen ser lovende ut: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ikke for å slå opp gammle sår her nå :D men så lenge det er ingangs penger pr. person så koster det en haug mere kroner å leie banen, åssen kan det lønne seg? Jeg håper ivaffal å komme en tur (bare jeg får bremsene opp å gå) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Da var jeg packed up and ready to go... Været ser bra ut foreløpig og! Gleder meg skikkelig til noen runder på skogen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg