Konrad Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Team bilmekaniker.no Banekjøring for gatebiler på Rudskogen 2006 Fredag 23 juni KL: 17.00- 21.00 Teknisk fra kl: 16.00 Priser: 300 kr for banekjøring og 100 kr for inngang per person 50 kr i parkering Føremøte fra kl: 17.00 og hvert 15 min etter dette (etter behov) alle må ha! Lørdag 22 juli Kl 08.00- 18.00 Teknisk fra kl: 08.00 Priser: 400 kr for banekjøring og gratis inngang. Føremøte kl: 08.00 og hvert 15 min etter dette (etter behov) alle må ha! Vi forbeholder oss retten til å forandre prisene Vi gjør som tidligere ”førstemann til mølla”- prinsipper for banekjøring. Dere melder dere på fortløpende i sekretariatet når dere kommer til banen. For de som skal kjøre på bane så husk hjelm og førekort. Viktig informasjon til deltagere: Det er som tidligere år veitrafikkloven som gjelder og det lov med ”gyldig” prøveskilt. (må ha dokumentasjon på prøveskiltene) Det er også strenge DB grenser av hensyn til miljøet. Myndighetens krav er 55DB hos nærmeste nabo. Dette gjør at støykontroll vil bli foretatt og utført. Overskridelse av dette fører til stopp av kjøring til støykilde er lokalisert og fjernet. Støy kan oppfates og variere ut i fra motortype/ biltype og det vil derfor bli tatt individuelle beslutninger i tvilstilfeller. Vi oppfordre deltager til å stille med originalt eksos anlegg. EU standard vil bli fulgt ved DB kontroll og ingen må overskride 100 DB ved måling. Husk å ha en bil som er i teknisk bra stand og ta hensyn til andre ved kjøring på banen. Vi forbeholder oss retten til å nekte deltager som ikke fyller kravene ved teknisk kontroll, dette gjelder også ved støymåling. bilmekaniker@toyota.no tlf. 90 16 87 92 Velkommen til Rudskogen Motorsenter i Rakkestad Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Genialt! -Først fixe bakaksel -Så kanskje fixe bremserøret som knakk når jeg skulle bytte bremseslange fatality -Så kanskje tenke på lyddemping av exsos.... Tror jeg hadde 98dB med gamle 2" anlegget, men nå blir det 3"... :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Genialt! -Først fixe bakaksel -Så kanskje fixe bremserøret som knakk når jeg skulle bytte bremseslange fatality -Så kanskje tenke på lyddemping av exsos.... Tror jeg hadde 98dB med gamle 2" anlegget, men nå blir det 3"... :) Du får passe på at det ikke blir for "grom" lyd... velkommen skal du være Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 kjempebra tiltak.. pleier å være skikkelig bra treff. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Klar for kjøring jeg!! Har raust dekklager nå med 17'' og 18'' hjul så det er ikke no prob.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 90-100 dB grense? Håper axelen min snart er klar for (mis)bruk.... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Da er det ikke så lenge til, været ser bra ut (så langt, hilsen storm vær senter) og vi håper på masse folk og mye kjøring. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Håper kjærra er klar rett over helga.... og ferdig EU-godkjent da. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Prøve å få tatt meg en tur med Evo` jeg da. Fårhpentligvis nytrimmet:) Visst jeg rekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Flere evo,r som kommer jo bedre... PS.. alle bør kjøre.... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Flere evo,r som kommer jo bedre... PS.. alle bør kjøre.... Jupp! Trenger jo ikke å "grisekjøre", men bare komme seg utpå og ha det trivelig! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 da bumper jeg tråden litt siden fredag snart er i boks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det er som tidligere nevnt noen nye regler og vi fikk en tlf i går om at vi var pålagt å ha parkering med påfølgende avgift nå på fredag. Dette er ikke noe vi får gjort noe med og gjelder bare de bilene som ikke skal kjøre på banen. Parkering koster 50 kr per bil og går uavkortet til de som driver parkeringsanlegget. Beklager den ekstra kostnaden dette påfører de som kommer for å se på. Håper allikevel vi alle får en hyggelig dag. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det er som tidligere nevnt noen nye regler og vi fikk en tlf i går om at vi var pålagt å ha parkering med påfølgende avgift nå på fredag. Dette er ikke noe vi får gjort noe med og gjelder bare de bilene som ikke skal kjøre på banen. Parkering koster 50 kr per bil og går uavkortet til de som driver parkeringsanlegget. Beklager den ekstra kostnaden dette påfører de som kommer for å se på. Håper allikevel vi alle får en hyggelig dag. Så hvis jeg kommer for og glo blir det 100kr i inngang ig 50 i parkering? 150 da eller? pr dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Kunne ikke senka inngangspris på fredagen til 50kr? :) Lørdag er det gratis inngang. :S Gleder meg til treffet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg