Gå til innhold

Stoppet igjen

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

jaja...så skjedde det igjen...9 gang på 3 år....

hadde litt dårlig tid...skulle inn i et parkeringshus...visste ikke om jeg skulle inn første eller andre..jeg satt i andre tanker eller no....så vræler marius ut INN DEEER!!!.....

så jeg ratter over i refleks....ala elg-refleks. å hiver bilen opp på fortauet. slo bare liten bul på dekket...går bra.....

så kjører jeg inn i p-huset. der er det sånn korketrekkervei oppover til etasjene....hadde litt ekstra med fart så det pep i dekkene. kort tid etter kommer onkel inn...steller seg forran bilen min..sperrer meg....begge kommer ut....''kom ut av bilen...skru av motoren''

 

fikk bare mektig tilsnakk.....gikk bra denne gangen.

Når det piper i dekkene kjører dere mye mulig litt fortere en dere behøver. men det ekke farlig når det piper....bare piper.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med på og bli stoppa i lillestrøm fordi pol10 trodde vi hadde stjålet bilen, han som kjørte kjører litt hissig, og han sa han stoppa oss pg måten han tok svingene på, "så ut som du hadde stjelt både bil og dekk!" haha.. 90grader sving innved gamle sykehus greiene.. 50+kmh og bare vrenge.. bilen spratt igjennom svingen, og onkel bli sinna.. bare kjefta litt da..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidlig ungdom(18-19 kanskje) kjørte en kompis gammal taunus som var helt sjef å smelle i potte med.3000 o/min, av med tenning, to pump på gasspedal og KJEMPE smell med tilhørende stikkflamme! under intens råning opp og ned storgata i lillstrøm ble denne teknikken brukt flittig... helt til onkel blå stoppa oss.

Mannen var helt vill og mente att vi hadde kasta kinaputter ut av vinduet og greier.Vi nekta så klart og mannen mente han skulle gjennomsøke bilen. Det hadde ikke vært så kult, så vi sa det som det var og ble nekte mer råning den kvelden." Ser jeg den bilen en gang til i kveld kløpper jeg skilta a`n:mad: !!"

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

I tidlig ungdom(18-19 kanskje) kjørte en kompis gammal taunus som var helt sjef å smelle i potte med.3000 o/min, av med tenning, to pump på gasspedal og KJEMPE smell med tilhørende stikkflamme! under intens råning opp og ned storgata i lillstrøm ble denne teknikken brukt flittig... helt til onkel blå stoppa oss.

Mannen var helt vill og mente att vi hadde kasta kinaputter ut av vinduet og greier.Vi nekta så klart og mannen mente han skulle gjennomsøke bilen. Det hadde ikke vært så kult, så vi sa det som det var og ble nekte mer råning den kvelden." Ser jeg den bilen en gang til i kveld kløpper jeg skilta a`n:mad: !!"

 

han heter ikke tilfeldig vis Jarl og er fra Leirsund? Med saftblandere på taket?? hehe..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei nei nei!! Det er IKKE han med den super-råna taunus stv!

Det var en rustrød 2d sedan. Men eieren bodde på leirsund på den tida. Du er vel ikke sånn nesten synsk vel....?:)

Detta skjedde for en sju åtte år sia, da det fortsatt var mye råning og liv i strømmen og lillestrøm.....;)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fortsatt mye råning på strømmen da... kjørte forbi der i natt og da var det vel mellom 20 og 30 biler. og masse folk.

 

la oss arrangere et møte der. på "heltenes plass" som det var noen som sa så fint. fredag kveld på strømmen er egentlig en god kveld for råning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jaja...så skjedde det igjen...9 gang på 3 år....

hadde litt dårlig tid...skulle inn i et parkeringshus...visste ikke om jeg skulle inn første eller andre..jeg satt i andre tanker eller no....så vræler marius ut INN DEEER!!!.....

så jeg ratter over i refleks....ala elg-refleks. å hiver bilen opp på fortauet. slo bare liten bul på dekket...går bra.....

så kjører jeg inn i p-huset. der er det sånn korketrekkervei oppover til etasjene....hadde litt ekstra med fart så det pep i dekkene. kort tid etter kommer onkel inn...steller seg forran bilen min..sperrer meg....begge kommer ut....''kom ut av bilen...skru av motoren''

 

fikk bare mektig tilsnakk.....gikk bra denne gangen.

Når det piper i dekkene kjører dere mye mulig litt fortere en dere behøver. men det ekke farlig når det piper....bare piper.... :D

 

LOL

Tror jeg skal holde meg laaaangt unna deg da!!!

For meg så er det motsatt: 3 ganger på 9 år, maks!! :D

Bare flaks!!!!

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår