selbekk Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 RadoJeppe, hehe jepp, jeg var sikker i min sak. Guess I was wrong. Min går som bare fuck fortsatt tho Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 *kremtharkhost* ... min bil er til salgs, i nordnorge =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sneipen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 vel, jeg tenkte å kjøpe en i sør for så å få kjørt flyttelasset opp i nord:) flytter fra bergen i sommer og trenger en bil som går litt så det ikke tar så lang tid å komme seg opp;) men hvor mye gamp er bremsene beregnet for? planlegger oppgradering av motoren, men gidder ikke skifte bremser og sånn i første omgang:P skralt med økonomi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Bremsene på g60 er gode nok.. samme bremser på g60 som VR6, og den har 190 hk originalt. Og så kan man vel øke effekten en del på VR6 og uten å måtte skifte de. Så du kan nok få de godkjent tilrundt 209 hk uten å gjøre noe. De ble ikke levert med større bremser en dette, så det er ikke så mye referanse å gå etter. Kan jo hende det finnes TUV papirer på godkjente oppsett å få tak i. Orginalbremsene er 288mm i diameter, og har en kaliper-stempeldiameter på 54?. Vist du finner ut Trykket som leveres fra bremseenheten ved maks bremsing, så kan du jo sikkert regne dette opp imot andre biler, med større motor. Og bruke det som en referanse. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sneipen Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Bremsene på g60 er gode nok.. samme bremser på g60 som VR6, og den har 190 hk originalt. Og så kan man vel øke effekten en del på VR6 og uten å måtte skifte de. Så du kan nok få de godkjent tilrundt 209 hk uten å gjøre noe. De ble ikke levert med større bremser en dette, så det er ikke så mye referanse å gå etter. Kan jo hende det finnes TUV papirer på godkjente oppsett å få tak i. Orginalbremsene er 288mm i diameter, og har en kaliper-stempeldiameter på 54?. Vist du finner ut Trykket som leveres fra bremseenheten ved maks bremsing, så kan du jo sikkert regne dette opp imot andre biler, med større motor. Og bruke det som en referanse. takker:) liker denne bilen mer og mer:) da kan jeg leke meg "litt" med motoren uten å gjøre altfor mye med resten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 er ganske ny på corrado selv.. flott å å vite litt, men har hørt dere har snakka litt om 89 modellen. Passer de samme styling delene til denne som til de som er senere? mener rieger styling og slikt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ja det er samme! ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 jepp, styling passer overens. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Styling er det samme, men er litt usikker på grill. Vet at festene er litt anderledes på tidligere modeller. Noen som vet litt mer eksakt? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Tror de nedre festa er like, men de øvre er forskjellige. før 92 har to fester. Etter 92 har et feste i midten, og ett på hver side litt lengre ut enn festa for den gamle modellen. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 er det mye stress å få laget til noen fester selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 det er vel litt annen utforming på innsug også? mener det var 158 hester på de første og 160 fra 90-91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 oi oi oi, mye forskjell 2 hele hestekrefter:p Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ikke kjøp denne da! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=958288 Sjekk heftelser på den... hehe 62.500 kr i heftelser. Kan vel kalle dette en useriøs bruktbilselger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 det er vel litt annen utforming på innsug også? mener det var 158 hester på de første og 160 fra 90-91 Alle PG og 1H er oppgitt til 160 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.