Gå til innhold

Utskifting av fabrikmontert sterio i 99 Audi A3

Ranger emnet

ringenesvenner

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et banalt problem for folk her på dette forumet, men jeg vil gjerne vite hvordan jeg bytter ut bilstereoen i min nye audi a3 1999. Det er nå en Blaupunkt Munchen RDM 126 som sitter i bilen. Vurdere å kjøpe en Sony CDX-GT300. Det jeg lurer på er om den pluggen som sitter i Blaupunkten kommer til å passe (og fungere) i denne spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa. Sony spiller...? Sikker på det?

Ta og snus litt rundt på forumet her og søk på "cd-spiller"

Kan ikke i farten huske å ha sett så mange anbefalinger for sony når det gjelder lyd i bil.

Tror gjengangerene er Pioneer og Alpine og noen andre, men tror ikke sony har høstet så veldig mange lovord.

Ikke det at den spilleren du nevner er nødvendigvis dårlig, det vet jeg personlig ingenting om, men bare tipser om at andre merker blir nevnt oftere i positiv sammenheng.

Lykke til forresten

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa. Sony spiller...? Sikker på det?

Ta og snus litt rundt på forumet her og søk på "cd-spiller"

Kan ikke i farten huske å ha sett så mange anbefalinger for sony når det gjelder lyd i bil.

Tror gjengangerene er Pioneer og Alpine og noen andre, men tror ikke sony har høstet så veldig mange lovord.

Ikke det at den spilleren du nevner er nødvendigvis dårlig, det vet jeg personlig ingenting om, men bare tipser om at andre merker blir nevnt oftere i positiv sammenheng.

Lykke til forresten

Sony har jo mange gode spillere de, om du går opp litt i pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider