ivarsj Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 si prisen du vill ha for den brukte, hvem vet kansje jeg kjøper for jeg vil ha en forsterker i boks raskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 er du inntresseret i noen 4x108 16" + mellomlegg? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Tenkte meg rundt 7000 da. Kosta jo 10000 ny, og er minimalt brukt, så hper å få igjen noe. Meino, hva slags felger er det du har da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 det er noen alessio 16" med mange eiker.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 slitte dekk! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 si prisen du vill ha for den brukte, hvem vet kansje jeg kjøper for jeg vil ha en forsterker i boks raskt Skal til vega i neste uke, hvis du sier 6500, så kan jeg ta den med dit ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarsj Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 6500 er greit, menes du å møtes på vega? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarsj Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 kan jeg også få en demonstrasjon på hvor kraftig den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 DEn står bak i bilen da, så ikke no problem å få prøvd den da. Har den på en dynabel dy9412 nå, og det trykker bra der da. Hvis den skal demonstreres, så må du nesten komme hit ja, men ellers, så kan den jo sendes med torolfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarsj Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 trur nok du må sende den med torolfen for jeg har jobb i uken og orker ikke å være en hel helg på vega, hvordan har du mener du jeg skal betale? trenger jeg kondensator for å bruke forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er vel anbefalt, men IKKE gå glipp av sjansen til å få denne "så" billig!! SYK forsterker, som driver det du kopler den til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 trur nok du må sende den med torolfen for jeg har jobb i uken og orker ikke å være en hel helg på vega, hvordan har du mener du jeg skal betale? trenger jeg kondensator for å bruke forsterkeren? Hehe, kan godt forstå du ikke vil være her ute en hel helg , hehe Du kan jo sette inn pengene på konto. Jeg drar til tr.heim i morgen, men kan få den levert på torolfen en av di første dagene.så setter du bare inn penger på kontoen en dag . Du kan kontakte meg på telefon 47038408 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 10 for begge uaktuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 10 for begge uaktuelt? da hadde jeg tatt dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Har solgt den ene til Ivarsj Så da har jeg bare en helt ny en igjen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg