meino Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 faen jeg andrer på at jeg ikke kjøpte en sånn her forsterker når jeg var på rudskogen! de var på tilbud! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 faen jeg andrer på at jeg ikke kjøpte en sånn her forsterker når jeg var på rudskogen! de var på tilbud! hvor mye kostet dem på rudskogen da?? blaupunkt som solgte direkte? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hvor mye kostet dem på rudskogen da?? blaupunkt som solgte direkte? :) De kostet 6 eller 7.000. Men det tilbudet tviler jeg på du får flere gang:P det var forresten fra BS bildeler Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 okei :) for blaupunkt hadde også stor stand :) så tenke det var hos dem.. men ikke galt dte, når netto prisener over 6000+mva :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe. Du får den nesten like billig hos meg, hvis det var 7000 den koster ;-) Og den er og helt ny ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg