Peugeot-406 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hei. Driver å tenker på å få laga meg no hjemmesnekra speedometer/intstrumentpanel skiver.. Menneh, problemet er jo at skivene er limt på plexiglass som jeg ikke har lyst å bryte på samt at nålene og sånt ikke rör på seg.. Noen som har laget skiver til sierra eller har en mal eller en side jeg kan besøke? :) Tenkte blå pærer bak dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 noen, i det heilatatt..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 jeg har noen jeg har laget, tror det skal være riktige mål. er ikke de jeg har i sierran siden de er ikke heeeeeeeelt ferdig. har desverre slettet det ferdige resultatet av en rar grunn. hvis du har en epost eller msn så kan jeg sende. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 søk på speedometer skiver eller noe sånt på forumet... så får du opp noen resultat som du kan få mer info om.. mange linker osv.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Fått bilder fra Nitros nå, så da ble det hjemmesnekra ;) Takk for bilder btw Nitros :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bare hyggelig:) fotopapir er best når du skal skrive ut Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kan ikke noen hjelpe meg å lage hjemme snekra å? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg