Gå til innhold

Førerløs henger i fronten min :(

realace

Anbefalte innlegg

Jaja.. det gikk en god stund å holde bilen ripefri. Men igår så blåste en henger bort på fronten og resulterte i en saftig ripe på spoileren. Ikke så stor men akk så ergelig. Ikke min feil men mitt problem uansett om jeg får dekt alt av eieren. Fordelen i det hele er at det er en del stensprut på den som de fikser opp nå. Håper bare de treffer bra med fargen slik at den blir som ny

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda... Kjedelig når sånt skjer...

Vente-tiden er det kjipeste...

kjøleren overlever vel?

Hørte du noe mer fra han med det down-pipe røret saken?

Skal bort i neste uke uansett og dessuten kjører jeg ikke mye med den. Så lenge det er en kaskoskade som motparten er ansvarlig for skal jeg ha en ny kjøler. En skade er en skade og disse kan man ikke rette. Da skal jeg ha en ny. Vet jo aldri om den kan gå lekk etter hvert. Aluminium er noe drit og det går ikke an å tette hvis den ska få en lekkasje senere..

Nei, Regnet ikke med det heller.. Egentlig så lurer jeg på om det var en luring som prøver å få adresser til evo'er?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Å bæskelig den hengeren må ha hatt fart på seg ass..

Det burde jo tåle litt før det blir bulk.

En stor henger kledd i alu har stort vindfang...

Har nå fått igjen fangeren fra Witro bil. MEGET bra lakk jobb faktisk. Ble bedre en orginal ser det ut til. Og fargen stemte bra så da er jeg godt fornøyd. Nå har jeg ikke en eneste stensprut :D. Oljekjøleren fikk jeg ny så da er alt ok.

Tok muligheten når jeg hadde fanger av til å bytte ut alt av bolter til A4 kval. og tok med samme og dreide ned skivene. Fant ut at det tydeligvis var kommet litt grus mellom skive og kloss for de på innersiden så ikke bra ut. Nå er skivene som nye og fikk montert DS2500 klosser fra kollevold idag. Fikk også gått over understellsbehandlingen. Null rust :D

Fikk endelig tak i Meguiar sin NXT tech wax polymer. Har sittet å tittet på den ene døren min i en time nå etter behandlingen. Er som glass så myggen ikke har sjangs til å parkere :D. Den overflaten må bare bli imponert over :thanks

Skal legge ut ett bilde med sluttresultatet imorgen :D

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke mye problemer med Evoen din når det der er det verste :D

Hva skal du gjøre med den gamle oljekjøleren? :)

Er jo kvalitet vi kjører :D Den gamle tok witro bil. er vel en på verkstedet som plukket den med seg da den var helt bra med en skjønnhetsfeil. Tvilr på at IF vil ha den :)

Holdt på å få ny skade på vei til jobb da en tulling av en fyr ikke holdt vikeplikten sin. Er helt sikker på at jeg ikke har klart å stoppe har jeg ikke hatt de nye racingklossene på. har merke på skuldra etter beltet på den bremsinga der faktisk

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste evo'n som jeg evt kjøper ny vil jeg vurdere å få lakkert ekstra klarlakk på når jeg henter den :D Lakken ser ganske bra ut egentlig, men er som andre nye biler... svak mot stensprut. Er du missfornøyd?

Lånte pc'en til dama og tenkte ikke på at jeg brukte hennes konto :D

Mvh Realace

Ja men jeg syntes den er litt for svak mot steinsprut. Innen jeg hadde kommet meg hjem fra Gjøvik da jeg hentet bilen for 6 måneder siden, var panseret mer hvitt enn rødt. Hele panseret, sideskjermen, dører og A-stolpen har store hvite flekker. Spoilerne derimot er helt perfekte! Det ser så shabby ut, og begynner å få dårlig tid med tanke på at den skal være utstillingsklar om 2 uker!

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg syntes den er litt for svak mot steinsprut. Innen jeg hadde kommet meg hjem fra Gjøvik da jeg hentet bilen for 6 måneder siden, var panseret mer hvitt enn rødt. Hele panseret, sideskjermen, dører og A-stolpen har store hvite flekker. Spoilerne derimot er helt perfekte! Det ser så shabby ut, og begynner å få dårlig tid med tanke på at den skal være utstillingsklar om 2 uker!

Evo-lakken får _meget_ lett steinsprutskader..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvettlappene er ett must fant jeg ut. Angrer meg at jeg ikke kjøpte meg de før. De tar av mye for mye sprut bakover dørene og skjærmene

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider