Dal-z Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva har du gjort i bagasjerommet? har du bygd luke til å felle opp forran der du har felt ned subben? [synes jeg ser originalhåndtaket til den luka i dørken der... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Noen tåler ikke kritikk. Men når det er sagt så er det noe med hvordan man fremstiller kritikken og da avantgarde :) Tåler kritikk jeg, men som du sier så likte jeg ikke måten han la den frem på.. Derfor litt pist, for jeg liker at ikke har lik smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva har du gjort i bagasjerommet? har du bygd luke til å felle opp forran der du har felt ned subben? [synes jeg ser originalhåndtaket til den luka i dørken der... Det finnes 2 typer "lokk" der bak, en som er sammenhengende, og en som er 2 delt..Jeg fikk tak i ett fra huggeren, så jeg ikke brukte det som hører til bilen:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg likte alt med bilen din=) hehe. Perfekt farge på den:) Men skal du chippe den eller? Få noe mer futt i den,hehe=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Venter du at alle skal digge bilen hemningsløst når du legger den ut på nettet? Jeg synes også bilen er bra, men jeg liker ikke alt det du har gjort med den. Det er smak og behag. Du vil ha krom og lyktespoiler - Jeg ville brukt pengene på å lakkere støtfangere og kanaler. Soting av ruter liker jeg ikke. Bilen din er akatgrå som er en meget flott farge. Alurails liker jeg også. Du vil ha en orginal bil altså? Just wonder.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nydelig bil!!, gjør seg med chrom og øyelokk:partyon Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg likte alt med bilen din=) hehe. Perfekt farge på den:) Men skal du chippe den eller? Få noe mer futt i den,hehe=) Den er chippet med en justerbar boks den veit dudoh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nydelig bil!!, gjør seg med chrom og øyelokk:partyon Takker for det:) Jeg skulle gjerne lakkert helt ned, men nå går pengene til å fikse opp ventoen jeg kjøpte for ei uke sida:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg