Gå til innhold

Så var det min tur...

Ranger emnet

bjellings

Anbefalte innlegg

Kom kjørende på E-39 i dag, på vei hjem fra jobb. Satt der i mine egne tanker da jeg plutselig såg noe til høyre for meg. Der satt det en svartkledd jævel med laseren i hånda... Jeg hadde akkuratt kjørt inn i en midlertidig 40 sone (pga. veiarbeid).

Ble stoppa og purken spurte meg om jeg visste hvor fort jeg hadde kjørt, jeg prøvte meg forsiktig med: 50?

Å nei, var nok litt mer. Hadde målt meg i 62km/t....

4km/t fra å bli fotgjenger..... 6500kr i bot. Jævla bra.... Flaks at lappen ikkje røyk, men allikevel. 6500kr!?!?!?? Helt sykt. Får jo mindre i bot for å selge narko..

Heia Norge!!

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.

Ikke gøy å bli målt nei, 6 sure jævla tusen.

Vurdererfaktisk å slutte å kjøre bil, å være mer samfunnsnyttig å begynne som doplanger i stede, er mer lovlig det.(*ironi* for de av dere som ikke skjønte det)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingenting å stille opp med. Er godt skiltet og jeg kjører der hver dag. Må nok bare bite i det sure eplet. Er forresten ikkje så midlertidig heller, er et ganske stort veiprosjekt. Det verste er att jeg vet att de har hatt mange kontroller der i det siste. Senest i går faktisk....

Politimannen som stanset meg var utrolig nok ganske kul. Var helt enig i at bøtesatsene i norge ikke ligner grisen.. Var også enig i at jeg måtte begynne å jobbe mye svart... hehe

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri blitt tatt i fotoboks. Ikke så mange av dem her nordpå heller da... Men en del andre bøter har jeg fått. Staten har hvertfall tjent 15000,- på meg. Men men... Har heldigvis lært av det å sluttet å kjøre for-fort-til-å-miste-lappen-fort. :) stort sett...hehe

BMW 520i, 89mod.

- Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt

- Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan møte opp hvis du har liten inntekt og klage på at fartsboten er for høy. Mange som har fått redusert boten (studenter blant annet) pga av inntekt

for sånn ca 2 år siden da jeg var i militæret ble jeg tatt i fotoboks, pga lav inntekt 120kr dagenblah søkte jeg om lavere bot, men neida, men kan få nedbetalings plan evnt utsettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan møte opp hvis du har liten inntekt og klage på at fartsboten er for høy. Mange som har fått redusert boten (studenter blant annet) pga av inntekt

No way. Been there, done that.

Jeg fikk bot på 5000 og hadde da for øyeblikket 0 kr i inntekt og 0 kroner i formue. Men alikevel så ble boten stående...

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I norge får man 4 års fengsel for og forfalske en hundrelapp

og 3 for og voldta et lite barn

Seriøst, dette landet er et alvorlig molboland når det gjelder lover, regler og straffer. Idiot-kongerike. Er ikke så veldig positivt når man leser på en Amerikansk kars blogg at "Having fun in Norway, is not allowed." og dette kom han frem til etter en ukes ferie her...

Men kjipt med boten din da, føler med deg

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider