bjellings Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Kom kjørende på E-39 i dag, på vei hjem fra jobb. Satt der i mine egne tanker da jeg plutselig såg noe til høyre for meg. Der satt det en svartkledd jævel med laseren i hånda... Jeg hadde akkuratt kjørt inn i en midlertidig 40 sone (pga. veiarbeid). Ble stoppa og purken spurte meg om jeg visste hvor fort jeg hadde kjørt, jeg prøvte meg forsiktig med: 50? Å nei, var nok litt mer. Hadde målt meg i 62km/t.... 4km/t fra å bli fotgjenger..... 6500kr i bot. Jævla bra.... Flaks at lappen ikkje røyk, men allikevel. 6500kr!?!?!?? Helt sykt. Får jo mindre i bot for å selge narko.. Heia Norge!! Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Føler med deg. Ikke gøy å bli målt nei, 6 sure jævla tusen. Vurdererfaktisk å slutte å kjøre bil, å være mer samfunnsnyttig å begynne som doplanger i stede, er mer lovlig det.(*ironi* for de av dere som ikke skjønte det) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tror jeg ville ha forhørt meg med noen om den bota hvis det er midlertidlig fartsgrense. Vet ikke om det har noe og si, men er da verdt å bruke en tier på å undersøke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 tror jeg faktisk ikke er så dum idé jeg Skurk :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har nok ingenting å stille opp med. Er godt skiltet og jeg kjører der hver dag. Må nok bare bite i det sure eplet. Er forresten ikkje så midlertidig heller, er et ganske stort veiprosjekt. Det verste er att jeg vet att de har hatt mange kontroller der i det siste. Senest i går faktisk.... Politimannen som stanset meg var utrolig nok ganske kul. Var helt enig i at bøtesatsene i norge ikke ligner grisen.. Var også enig i at jeg måtte begynne å jobbe mye svart... hehe Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nei bedre og deale dop og voldta folk i norge enn å kjøre på rødt lys eller kjøre for fort... Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nei bedre og deale dop og voldta folk i norge enn å kjøre på rødt lys eller kjøre for fort... Er faktisk helt enig der! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Du kan møte opp hvis du har liten inntekt og klage på at fartsboten er for høy. Mange som har fått redusert boten (studenter blant annet) pga av inntekt Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har heldigvis aldri blitt tatt i fotoboks. Ikke så mange av dem her nordpå heller da... Men en del andre bøter har jeg fått. Staten har hvertfall tjent 15000,- på meg. Men men... Har heldigvis lært av det å sluttet å kjøre for-fort-til-å-miste-lappen-fort. :) stort sett...hehe Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Du kan møte opp hvis du har liten inntekt og klage på at fartsboten er for høy. Mange som har fått redusert boten (studenter blant annet) pga av inntekt for sånn ca 2 år siden da jeg var i militæret ble jeg tatt i fotoboks, pga lav inntekt 120kr dagenblah søkte jeg om lavere bot, men neida, men kan få nedbetalings plan evnt utsettelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Du kan møte opp hvis du har liten inntekt og klage på at fartsboten er for høy. Mange som har fått redusert boten (studenter blant annet) pga av inntekt No way. Been there, done that. Jeg fikk bot på 5000 og hadde da for øyeblikket 0 kr i inntekt og 0 kroner i formue. Men alikevel så ble boten stående... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Bøtene er vel de samme om man er uteligger eller millionær cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 I norge får man 4 års fengsel for og forfalske en hundrelapp og 3 for og voldta et lite barn Seriøst, dette landet er et alvorlig molboland når det gjelder lover, regler og straffer. Idiot-kongerike. Er ikke så veldig positivt når man leser på en Amerikansk kars blogg at "Having fun in Norway, is not allowed." og dette kom han frem til etter en ukes ferie her... Men kjipt med boten din da, føler med deg Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hvor langt inne i 40 sona satt dem med laseren? jeg har hørt noen rykter om at man ikke kan måle innenfor en vis avstand inne i den nye fartsgrensa ? kan det stemme ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg