Gå til innhold

hva liker du best? 75-80mod look 81-93mod look

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg lurte egentlig på om det er mange som liker biler med runde lykter vs nyere look...

ser det går endel "eldre" biler som er ombygd til nyere look...

har ikke noe mot folk som gjør det heller..

jeg bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81-93 dekker 2 typer utseende!

Liker best 81-85, men 242 eller 244 med stilen Cosnorge hadde er veldig fine med runde lykter og smale baklykter..

Men aller helst vil eg ha en 93 classic 245, omsveist til gamletypen frontplate, med gamletypen snutepanser og fjernet alt av 86-lister og sånt drit.. Helst lagt inn vippesoltak av glass og..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min konklusjon blir egentlig at jeg foretrekker bil i god stand med originalt utseende - nesten uansett årsmodell. Det er svært sjelden jeg synes noe særlig godt om ombygde eksemplarer - jeg ser det som oftest tvert at det har blitt gjort noe.

Det jeg liker minst er nok DL 79-80 med kvadratiske frontlykter - dette er jo dessuten den typen frontlykter som ble brukt kortest tid. Og så finnes det jo visse originalfarger som er mer ustilige enn andre...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle er jo fine.. men må si jeg liker 74-79 baken veldig mye.. å irriterer meg av folk som bygger om.. å som mest sannsyneligvis bare kommer til å ruste opp i all sveisinga demmers.. runde lykter er nice...

jeg fatter ikke at noen kan bli irritert ovet at folk bygger om bilene sine, jeg syns faktisk det er latterlig at folk blir det..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det nyeste utseendet best! :) Akkurat slik det er på min 90-mod! :D at folk bygger om bilene er vel 100 og faans mange prosent de sitt valg! Hvis ingen bygde om bilene sine hadde jeg kjeda meg dagen lang! Hehe =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fatter ikke at noen kan bli irritert ovet at folk bygger om bilene sine, jeg syns faktisk det er latterlig at folk blir det..

ja men jeg pleier ikke komme me frekke komentarer om folks prosjekter jeg.. lar som regel bare vær å svare.. å han her karen lurte på meninger så da sier jeg min.. har jeg lyst på 242 med 81+ look SÅ KJØPER JEG DET.. har jeg lyst på 74+Look kjøper jeg det. faen er vits å sveise om a.. jeg leiter etter en orginal 75mod GT.. men er jo umulig for folk har fuckka dem opp .. men jeg venter til den rette dukker opp da..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider