Peugeot-406 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hei. Skal "konvertere" instrumentpanel loocken min, fra orginalt svart til hvit bakgrunn.. Men størrelsen blir jo aalt for stor :S Der kommer en av dere inn i bildet :) Disse bildene: rpm og speedo er 10,5x10,5cm fra ytterst til ytterst opp og ned. bensin og temp er 9,8x10cm 9,8cm bortover og 10oppover(ytterst til ytterst) Kunne noen klart å forminske dem slik at de blir det i utrskiftsmessig form? Evig takk til den som kan gjøre det for meg :) mvh tomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 bump ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 i Photoshop kan du jo skrive "print size" under edit. dette du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 i Photoshop kan du jo skrive "print size" under edit. dette du tenker på? Sikkert, om du da får gjort om størrelsen til de eksakte målene når du printer dem ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hei, de her var ganske crappy da.. bedre om du scanner de originale med 300dpi. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hei,de her var ganske crappy da.. bedre om du scanner de originale med 300dpi. scanne ja.. Da må jeg rive dem av.. Får se hva jeg gjør.. Om jeg kansje kjøpe hvite plater eller lakkerer dekselet rundt hvitt.. Det er også tøft, for du fremhever fargene da også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg