31337 Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by audigaudi Slitasje på Quattro systemet er ikke billig å reparere Men hvor vanlig er det egentlig med slitasje på Quattro-systemet? Det er vel et av de mest uslitelige 4WD-systemene på markedet? (Torsen altså...) Forøvrig var det ikke større forandringer på V8-motorene (4.2) før i S6+ og S8/A8, så de i S4 og S6 er vel omtrent like gode/dårlige. Og til slutt, absolutt ingen bil, og SPESIELT ikke Audi 100/S4/A6/S6 ser bra ut med øyelokk. Det er helt forferdelig. Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by 31337 Og til slutt, absolutt ingen bil, og SPESIELT ikke Audi 100/S4/A6/S6 ser bra ut med øyelokk. Det er helt forferdelig. Ahh, trudde ei stund eg var aleine i verda om å synes det. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Beklager at det var dårlig formulert. Men jeg mente at man bør passe på alle foringer, drivverk, hjulstilling m.m. Jeg har ikke erfart dette selv, da jeg ikke kjøpte noen S6. Men fikk vite dette av flere jeg syntes hadde god kunnskap om bilene. Eksempelvis gikk girkassen på en av bilene jeg så på ca. en uke etter at den fant seg ny eier. UFLAKS! Ikke misforstå meg. Bilene er MEGET solide, men hvis de ikke har blitt passet på vil det bli relativt dyrt å sette bilen i tipp topp stand igjen. Husker ikke pris på bremsene helt nøyaktig, men mener de lå på rundt 10-12' lapper hos Møller ved skifting rund baut. Det var derfor ment som en generell advarsel, ettersom mange eiere av S4/S6 kanskje ikke har råd til å følge opp med 15-20' i service kort tid etter kjøp. (Etter at forsikringen også har loppet vedkommende for tilsvarende beløp). Men for all del, ikke la dette avskrekke noen. Men vær ekstra bevisst ved valg av en slik bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Må nok bli en S6 hvis jeg skal velge en av de 2,,, trur kompisen min går for en S4.... Har skrevet et innlegg i S2 forumet også, så de som vet litt om den bilen kan jo gjerne svare på spm jeg har der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Sjekk at pæreholdere/linser på hovedlyktene er ok. Dette er eit problem med S4'en. ikkje på S6'en trur eg. Eg måtte stad å handle meg nye lykter til 7000 rett etter at eg fikk bilen. Nærlyspærene "vipper" i holderene, og smelter reflektorene. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by audigaudi [ Husk at S6 har bredere skjermer enn bildet som har blitt lagt ut her tidligere. Den blir dermed vesentlig tøffere av utseende. s4 og s6 har like brede skjermbuer. mitt syn er at s4 ser sportslig ut og at s6 ser mer "femi" ut. Siter audifemmer 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg