Gå til innhold

Jævla fotobokser!

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

Får nok mellom 6000 og 7800 for den der.... Dyre fotografier i de boksene der...

Gjett hvem som glemte seg på tur hjem fra Tangen mot Hamar i går a :P

Kjørte opp dit, så trudde jeg det var 2, og det var det visst :P Men når jeg hadde henta xen, så satt vi å prata, jeg hviler foten på gasspedalen, og FAEN der blinka det :P Jeg sjekka speedometeret, og trur jeg lå mellom 110-115 på speedometer :P Bilen kjører 72 med 80 på speedo i en sånn test ting... Så vet ikke helt jeg?

Har et par bøter fra før å, og politi på Hamar er sjuke når det gjelder ting...

1. gang var kjøring for fort uten lappen = 5000,-

2. gang var en sladd 9 dager etter jeg hadde fått igjen lappen = 5000,-

3. +++

Åssen er det med å få sånn betinget fengsel istedenfor bot? No money to get from me :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de har bilde av deg så blir den litt vanskelig... Dessuten bør du kanskje godta den så eieren av bilen ikke får problemer... Er fantastisk bildekvalitet i de boksene :)

Bildene blir sendt med en gang de?

Eller tømmer dem boksene?

Har så (/")#%"#"¤( lyst til å knuse den boksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trekker fra opp til 10% på gjennomsnits målinger pga unøyaktigheter men ver laser/radar/bokser trekker de ikke fra noe. Men du kan jo trekke fra missvisning på spido.

Mener du gjennomsnittsmåling i bil? Kan du bekrefte det? Send gjerne PM, men det er jo greit at andre får vite og..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider