Gå til innhold

Annerledes å legge inn linker i poster..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har merket at når man skal legge inn linker i poster, så har man ikke valget å legge ett navn på linken om jeg kan si det sånn, da må man skrive det manuellt, før så fikk du først spm om hva det skulle stå på linken, nå har man kun valget at adressa står der, da kan man likegodt skrive den rett inn og den legger seg som en hyperlink likevel.

Nå må man lissom skrive <url=http://www.home.no/gobil> Gobilsia </url> (der < og > byttes ut med [ og ] ).

Er dette gjprt med vilje kanskje...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har lagt til en link med den innebygde funksjonen, er det merket en del av den insatte teksten - dette er det som vises, og det som du skal endre på.

Jeg synes den nye funksjonen er bedre enn den gamle.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har lagt til en link med den innebygde funksjonen, er det merket en del av den insatte teksten - dette er det som vises, og det som du skal endre på.

Jeg synes den nye funksjonen er bedre enn den gamle.

Kan ikke akkurat påstå at jeg forsto et ord av hva du har skrevet her, men noen som kan forklare en N00B hvordan en fikser linkene slik dem var før?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør slik som du har gjort tidligere. Du trykker på knappen for å sette inn en link, du skriver inn linken i boksen som kommer opp og trykker ok.

Da vil du se linken lagt til, med en del av den innskutte teksen merket, nå skriver du inn det du vil ha linken til å vise.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider