Housey Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jadda.. så var det servoens tur til å bli vrang! hakker som bare faen når jeg står stille og vrir hjula fra side til side!. men går helt fint når jeg kjører! rart det skal bli på dette viset.. funka for 3 dager siden.. og nå er den plutselig helt vrang.. med mitt hell så er det selve pumpa som er gåen :( uansett.. noen som har vært borti dette før? og ja.. reima ER stram, ikke noe problem der.. og ja.. olja ser ut som om noen har driti i den, brun som bare det.. så må vel ratt bytte olja på den.. tips om hvordan dette gjøres på enklest mulig måte og best mulig måte tas i mot med takk! :) har skrudd mye golf. men første jeg har vært borti med servo shø :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Du er sykt uheldig om dagen!:eek: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 noe så utrolig og det :( Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 bytt pumpa.. er ikke uvanlig problem med volkswagen dette... dårlig kvalitet på servopumpa Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 nåja.... skal ikke være noe på kvaliteten på pumpa.. aldri hørt om problemet før på noen golf.. så at det er et vanlig problem vil jeg nok ikke tro Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 nåja.... skal ikke være noe på kvaliteten på pumpa.. aldri hørt om problemet før på noen golf.. så at det er et vanlig problem vil jeg nok ikke tro tjaaa, aldri sei aldri du... og jepp, er nok pumpa som har tatt dagen ja...merkelig med bil, kjem det først ein ting så skal du banne deg på at det kjem meir samme tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 har nå konferert med noen kloke hoder i vacn.. ny olje og reim er på tur! servo'n funker fint når jeg kjører.. men ikke da jeg står i ro og svinger.. hadde pumpa vært helt gåen, så ville jeg merka det da jeg kjører og :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 så servoen kuttar ikkje ut når du køyrer nei? merkelig ka litt olje og slikt kan gjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 olja ser helt jævlig ut da :) ser rett og slett ut som om noen har driti nedi der! så ille brunt er det! blir vel bytting om en times tid! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Løst! olja bytta, servo i orden! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hmm, da må nok jeg gjøre dette på min også, da den har begynt å hakke såvidt i det siste. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jepp! bilextra selger olje til formålet :) betalte 183,- liter'n :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 bytt pumpa.. er ikke uvanlig problem med volkswagen dette... dårlig kvalitet på servopumpa Den og ja!!!blah Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg